۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۳۲۱۲۶
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان:

جشنواره ملی ملکوت گامی در جهت خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری جشنواره طرح ملی ملکوت در خوزستان گفت: این جشنواره گامی در جهت خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمن است.
خبير ، معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فرج الله خبیر، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، عصر امروز در جلسه اجرایی شدن طرح ملی ملکوت که در سالن اجتماعات استانداری خوزستان برگزار شد، اظهارداشت: برگزاری جشنواره طرح ملی ملکوت در خوزستان گامی در جهت خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام است.

وی افزود: این جشنواره فرهنگی با همکاری نهادهای صورت می گیرد که عهده دار کار فرهنگ سازی در خوزستان هستند.

خبیر تصریح کرد: آیت الله جوادی آملی خواستگاه این اندیشه ارزشمند و مهم بوده و کتاب «قرآن میزان شناخت قرآن» منبع ارزشمند از این عالم فاضل است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان این که هدف از برگزاری این جشنواره نهادینه کردن اخلاق اسلامی در جامعه بوده اظهارداشت: اخلاق مهم ترین ویژگی پیامبر رحمت(ص) و عامل اساسی فراگیر شدن رسالت وی است.

وی در ادامه تشکیل دبیرخانه جشنواره ملی ملکوت را گامی مثبت توصیف و عنوان کرد: ظرفیت های مهمی در نهادهای فرهنگی استان وجود داشته و به کارگیری آن ها سبب آشنایی قشرهای گوناگون جامعه با هدف های برگزاری این جشنواره ارزشمند خواهد شد.

خبیر ائمه جماعات، مسؤولان کانون های فرهنگی، ائمه جمعه و مبلغان را از جمله نهادهای فرهنگی مهم استان معرفی کرد و گفت: همکاری این افراد و نهادها در جهت اجرای موفق این جشنواره فرهنگی نیازی ضروری است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در پایان با اشاره به ظرفیت های آموزش و پرورش گفت: جامعه یک میلیون نفری آموزش و پرورش در خوزستان ظرفیت مهمی بوده که می توان از آن جهت اجرای موفق و چشمگیر این جشنواره در خوزستان بهره گرفت.

گفتنی است، نام نویسی برای شرکت در دومین جشنواره ملی ملکوت از 25 شهریور ماه آغاز و تا 25 دی ماه ادامه داشته و اختتامیه آن نیز اوایل اسفند ماه سال جاری خواهد بود./9452/پ203/ب2

ارسال نظرات