۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۲۳۲۵۱۶
نماینده تهران در مجلس:

برای حفظ اقتدار کشور نباید از پل نامردان گذشت

خبرگزاری رسا ـ بیژن نوباوه در همایش بسیج و رسانه آذربایجان شرقی گفت: برای این‌که اقتدار کشور حفظ شود، نباید از پل نامردان زمان گذشت.
بيژن نوباوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در همایش بسیج و رسانه که با محوریت «رسانه، بسیج و گفتمان ولایت» در منطقه آزاد ارس برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به مانند بیداری اسلامی نیاز به توپ و تفنگ نداشت، تنها با تحول در افکار و اندیشه‌های ملت بود که تغییر و تحولاتی بزرگ در جهان را شاهد بودیم.

 


وی با بیان این‌که امروز بسیج یک سازمان درون کشوری نیست، بلکه یک الگوی فرامنطقه ای است، خاطرنشان کرد: زمانی گلوله‌های اسلحه «ام یک» از آمریکا و اسرائیل وارد کشور می‌شد، اما امروز به برکت حرکت جهادی بسیج، ایران اسلامی یکی از قدرت های دفاعی و نظامی جهان به شمار می رود.

 


نوباوه افزود: اگر توپ و تانک مؤلفه اصلی قدرت بود، ما منهدم شده بودیم، تنها مؤلفه ایمان بسیجیان بود که توانست دشمن تا بن دندان مسلح را با شکست مواجه کند، امروز اساس و نگاه مستقیم دشمن مقابله با این مؤلفه ایمان و اعتقاد بسیج است که این هدف شوم خود را با رسانه‌های فراگیر خود پیگیری می کند.

 


نماینده تهران در مجلس با بیان این‌که رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی جایگاه و نقش ارزشمندی در جوامع ایفا می کنند، افزود: به واسطه آمریکا در یک صد سال گذشته 150 جنگ در منطقه و سراسر جهان واقع شده است، فرق انقلاب اسلامی ایران با دیگر دولت‌ها و ابرقدرت های جهان چیست که رهبرش با اقتدار اعلام می کند؛ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 


وی با تأکید بر این‌که ایران اسلامی ثابت کرد که رژیم صهیونیستی صدها کلاهک هسته‌ای در اختیار دارد و با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 5+1 گفت: زمانی آنان راضی نبودند تنها یک سانتریفیوژ در ایران فعال باشد، اما امروز هزاران عدد از این فناوری نوین هسته‌ای در کشور کار می کند. 

 


نوباوه ادامه داد: بسیاری از فیلم‌های هالیوودی که فناوری های علمی و تکنولوژیکی را در غرب نشان می دهد، دروغی بیش نیست و تنها تأثیر روانی بر کشورهای جنوب دارد، تا اربابی خود را در اذهان مردم جهان القاء کند. آمریکا صدها سال کار کرد تا ثابت کند آقای جهان است، اما انقلاب اسلامی ایران نشان داد که این گفته‌ها توهمی بیش نیست.

 


نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: آمریکا 35 سال به صورت همه جانیه علیه ایران اسلامی جنگ، تحریم، توطئه‌، فتنه و تهاجم فرهنگی به راه انداخته، اما ایران راه پراقتدار خود را ادامه داده است، چنانکه امروز به همت دانشمندان جوان، ایران 17 برابر متوسط رشد علمی در جهان، تولید علم داشته است.

 


وی با اشاره به قدرت و نفوذ ایران اسلامی در حل معادلات بین المللی و منطقه ای گفت: اگر امروز مشاهده می کنیم؛ گروه 5+1 که قدرت های بزرگ جهان محسوب می شوند، در یک طرف و ایران اسلامی در طرف دیگر قرار گرفته تا با یکدیگر مذاکره کنند، نشان از قدرت انقلاب اسلامی دارد، این در حالیست که همین کشورهای غربی قبل از انقلاب حق توحش در ایران می گرفتند.

 


نوباوه با بیان این‌که آرمان انقلاب اسلامی ایران در تمامی نقاط جهان گسترش یافته که بیداری اسلامی نمونه‌ای از آن است، افزود: غرب عاجز مانده که چطور فروپاشی عربستان و اردن و دیگر هم‌پیمانان منطقه‌ای خود را بگیرد، آمریکا به عراق و افغانستانی لشکرکشی کرد که در شرایط امروز حامی تمام عیار ایران هستند.

 


وی با بیان این‌که رهبری بر علم و ایمان جوانان ایران تأکید دارند، گفت: ایران اسلامی دو برابر جمعیت خود علم تولید می کند، اگر این علم تبدیل به تکنولوژی و صنعت شود، با توجه به منایع عظیم و توانایی مردم ایران، واقعه ای به مراتب بزرگ تر از همان اتفاقی که در غرب و ژاپن افتاد، حادث خواهد شد.

 


این نماینده مجلس در پایان تأکید کرد: برای این‌که اقتدار کشور حفظ شود، نباید از پل نامردان زمان گذشت، دشمن سعی دارد این القا را در اذهان مردم ایران وارد کند، که در تمامی عرصه ها فرهنگ "بخور و بخواب" حاکم شود، باید پاسخ این سؤال را دریافت که چرا آمریکا و غرب هزاران شبکه رادیویی و ماهواره‌ای را علیه نظام اسلامی ایران مدیریت می کند، تن‌پروری، کم کار ردن، رفاه‌زدگی و تجمل‌گرایی از جمله اهداف دشمن در عرصه فرهنگ کشور به شمار می رود./935/پ202/ب4

ارسال نظرات