۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۳۳۷۵۶

فعالیت حدود 30 مبلغ در شهرستان ازنا در دهه نخست ماه صفر

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی ازنا گفت: به مناسبت دهه نخست صفر، در حدود 30 مبلغ خواهر و برادر به مناطق گوناگون این شهرستان اعزام شده است.
اعزام مبلغين

حجت الاسلام حشمت الله بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از ابتدای ماه صفر، 29 مبلغ خواهر و برادر به مناطق گوناگون این شهرستان به منظور ترویج احکام نورانی اسلام اعزام شدند.

وی تصریح کرد: از این تعداد مبلغ اعزامی به مناطق شهری وروستایی ازنا، 17 نفر برادر و 12 نفر خواهر بوده‌اند.

حجت الاسلام بیاتیان با اشاره به گرایش جوانان و نوجوانان به محافل مذهبی عنوان داشت: میزان استقبال جوانان از مبلغان اعزامی به‌ویژه در  روستاها نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

وی انتقال صحیح فرهنگ عاشورا و تبیین اهداف قیام اباعبدالله الحسین(ع) به مردم به‌ویژه نسل جوان جامعه، در ایام محرم و صفر را وظیفه اصلی مبلغان اعزامی بیان کرد.

رییس تبلیغات اسلامی ازنا با اشاره به اهمیت حضور مبلغ در جامعه خاطرنشان کرد: روحانیت با عمل خویش می توانند تأثیر قابل توجهی بر اندیشه های مردم به ویژه نسل جوان بگذارند.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی در جامعه امروز بیان داشت: تبیین فرهنگ اهل بیت(ع) بهترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی و جنگ نرم استکبار است.

حجت الاسلام بیاتیان با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی و استقبال جوانان از این برنامه ها ابرازداشت: از دیگر وظایف مبلغان اعزامی برگزاری گفتمان ها با هدف پاسخگویی به شبهات جوانان است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات