۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۳۴۱۰۴

مسابقات علمی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین مرحله از سومین دوره مسابقات علمی مدارس حوزه های علمیه آذربایجان شرقی صبح امروز در سطح مدارس استان آغاز شد.
آزمون طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مرتضی قربانی، معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی، در حاشیه مسابقات علمی مدارس علمیه استان در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز، اظهار داشت: این مسابقات به صورت همزمان از ساعت 9 صبح امروز در سراسر استان آغاز شده است.


وی ادامه داد: نخستین مرحله سومین دوره مسابقات علمی مدارس حوزه های علمیه آذربایجان شرقی از ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه 13آذر در سطح مدارس این استان آغاز شد که تلاش می شود، نتایج این مرحله تا 29 آذرماه سال جاری اعلام شود.


حجت الاسلام قربانی با بیان این‌که مرحله استانی این مسابقات جمعه اول اسفند سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: نتایج این دوره نیز تا پایان سال جاری اعلام می شود تا برگزیدگان برای شرکت در مرحله کشور فرصت و زمان کافی برای ایجاد آمادگی برای رقابت علمی با طلاب دیگر استان‌ها داشته باشند.


معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه آذربایجان شرقی یادآور شد: مرحله سوم و کشوری مسابقات علمی حوزه های علمیه دوشنبه 26 مرداد سال 1394 برگزار خواهد شد و نتایج آن 29 مردادماه همان سال مشخص می شود، ضمن این‌که برگزیدگان هر مرحله مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.


وی با اشاره به شرایط شرکت طلاب در این مسابقات علمی عنوان کرد: طلاب سطح یک دارای معدل 16 و طلاب سطح عالی دارای معدل 15 با شرط تکمیل تمام دروس تا پایه مورد نظر در سال تحصیلی گذشته می توانند در این مسابقات شرکت کنند.


حجت الاسلام قربانی افزایش شور و نشاط علمی، زمینه سازی جهت شکوفایی استعدادها، حمایت های ویژه معنوی، علمی و مادی، ایجاد رقابت سالم علمی و شناسایی استعدادهای برتر را از جمله اهداف برگزاری مسابقات علمی حوزه های علمیه عنوان کرد./935/ت303/ب

ارسال نظرات