۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۳۵۰۷۳
امام جمعه شبستر:

فراموشی فتنه 88 خواست دشمنان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی، گفت: اگر از بحث فتنه و فتنه گری گذر کرده و این مسأله را فراموش کنیم به خواست دشمن جامعه عمل پوشانده ایم.
حجت الاسلام علي محمدزاده، امام جمعه شبستر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر امروز در جمع دست‌اندرکاران مراسم بزرگداشت روز «بصیرت دینی و میثاق امت با ولایت» اظهار داشت: این‌که فتنه‌گران در حق ملت، شهدا و رهبری نظام اسلامی ظلم کردند، شکی نیست اما اگر عده‌ای به دنبال تطهیر سران فتنه هستند، قابل قبول نخواهد بود.

 


وی با تأکید بر این‌که نباید به سادگی از کنار فتنه 88 گذشت، خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا، رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه‌ای و حضور در صحنه مردم بود که این فتنه پس از ماه‌ها خنثی شد، چنین وضعیتی برای سرنگونی ده‌ها نظام و کشور در منطقه کافی بود، اما بصیرت ملت و میثاق با ولایت این اجازه را به دشمنان نداد.

 


معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: فتنه سال های 78 و 88 طرح استکبار جهانی با هدف براندازی انقلاب اسلامی ایران بود و خواست دشمن این است که این فتنه ها فراموش شود که اگر از بحث فتنه و فتنه گری گذر کرده و فراموش کنیم به خواست دشمن جامعه عمل پوشانده ایم.

 


حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که هنوز لایه‌های پنهان فتنه 88 برای مردم بازگو نشده است، افزود: فتنه‌گران سال 88 به عزاخانه حضرت سیدالشهدا(ع) در عاشورای حسینی حمله و به صورت مستقیم به اعتقادات دینی و مکتبی مردم توهین کردند، این تنها گوشه‌ای از جنایات فتنه‌گران بود که بازگو شده است.

 


امام جمعه شبستر با بیان این‌که تمامی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای همسایه در اختیار فتنه‌گران قرار گرفته بودند، گفت: فراموش کردن جنایات فتنه و فتنه گران؛ خیانت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی است، باید به جامعه آگاهی های لازم را داده و مردم را با اصل و اهداف فتنه آشنا کرد.

 


وی با اشاره به این‌که حماسه 9دی ملت نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران بوده است، گفت: در تجمع پرشور و تاریخی 9 دی 88 مردم با حضور خود نشان دادند که از اسلام، قرآن، نظام و ولایت نه تنها جدا نمی شوند بلکه پایبند به اصول آن هستند و تا آخرین نفس پشتیبان نظام و ولایت بوده و خواهند بود.

 


معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی تصریح کرد: بزرگترین و مهم ترین اصلی که برای مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با فتنه و فتنه گری باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، خدمت به مردم است، در حقیقت مسؤولی که به مردم توجه دارد مبارزترین فرد در مقابل استکبارجهانی به شمار می رود./935/پ202/ب4

ارسال نظرات