۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۷۴۸
آیت‌الله ممدوحی:

وحدت مسلمین در اربعین حسینی لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ایجاد رعب و ترس در دل دشمنان را از برکات راهپیمایی میلیونی زائران عنوان و آن را نمایش قدرت تشیع و اسلام دانست.
آيت الله ممدوحي

آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور میلیونی زائران حسینی در مراسم اربعین را برای دشمنان مأیوس کننده خواند.

 

وی گفت: مستکبران، دشمنان، تروریست‌ها و تکفیری‌ها با حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی گرفتار یأس و ناامیدی شدند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابزار تأسف و انتقاد از سانسور خبری رسانه‌های غربی درباره حضور میلیونی زائران در کربلای معلی برای برگزاری مراسم اربعین خاطرنشان کرد: امروز وسایل ارتباطی به گونه‌ای در سطح جهان گسترش یافته که اطلاعات در مدت زمان کوتاهی در همه جا منتشر می‌شود ولی دشمنان به دلیل شکوه وحدت مسلمین از انتشار اخبار اجتماع میلیونی مسلمانان در روز اربعین خودداری کردند.

 

وی افزود: درست است که غربی‌ها با سانسور خبری می‌خواهند اجازه ندهند این حضور میلیونی برای افراد آشکار شود ولی آنها چه بخواهند و چه نخواهند این مسائل در سطح جهان به سبب گستردگی رسانه‌ها منتشر می‌شود.

 

آیت‌الله ممدوحی یادآور شد: در تلفن‌های همراه نیز فیلم حضور میلیونی زائران موجود است، این موضوع اظهر من الشمس و این وضعیت برای همه روشن است.

 

وی در ادامه ابراز داشت: ایجاد رعب و ترس در دل دشمنان از دیگر برکات راهپیمایی میلیونی زائران اربعین و نمایش قدرت تشیع و اسلام است.

 

آیت‌الله ممدوحی تصریح کرد: هر چند دشمنان تهدید کرده بودند که برای زائران ناامنی ایجاد می‌کنند، ولی با این وجود مردم نسبت به سال‌های گذشته حضور پر رنگ و پرشورتری داشتند.

 

وی تأکید کرد: راهپیمایی روزی اربعین در حقیقت عشق و علاقه مردم نسبت به حضرت سیدالشهدا(ع) را نشان داد./993/ ت302/ج

ارسال نظرات