۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۲۳۶۴۹۰
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین:

هفته پژوهش فرصتی برای هم‌اندیشی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی هفته پژوهش را بهترین فرصت برای هم‌اندیشی و کار جمعی به‌منظور بازبینی و بررسی مسائل گذشته، حال و آینده دانست.
حجت‌الاسلام وحيد احمدي

به گزارش خبرگزاری رسا، در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و نیز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور حجت‌الاسلام وحید احمدی، نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی و فرماندار کنگاور برگزار شد، از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شد.

 

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی در این مراسم هفته پژوهش و فناوری در کشور را بهترین فرصت برای هم‌اندیشی، کار جمعی، تفکر و اندیشه‌ورزی به‌منظور بازبینی و بررسی مسائل گذشته، حال و آینده دانست.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی فرصتی بسیار مطلوب برای پیگیری این مسئله حیاتی است که مقام معظم رهبری در فرصت‌های مناسب بر آن تأکید دارند و در کلمات امام راحل وجود داشته و در اخبار و احادیث اهل بیت(ع) و آیات شریف قرآنی نیز به آن تصریح شده است.

 

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به پیام‌های حضرت امام(ره) به انجمن‌های اسلامی و تاکید ایشان بر هم‌طرازی دین و علم، گفت: در تمام پیام‌ها، امام راحل به دانشجویان هم بر مبارزه با طاغوت تاکید کرده و هم به پیشرفت‌های علمی توجه داشتند، چنانچه در دیدگاه‌های امام خمینی(ره)، دانشگاه و حوزه دو بال اصلی انقلاب برای اوج گرفتن بودند./998/د102/ب6

ارسال نظرات