۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۲۳۷۰۴۴
آیت الله علم الهدی:

قدرت رهبری و ولایت قوی‌تر از 35 از سال قبل است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم الهدی با بیان این که امروز قدرت رهبری و ولایت قوی‌تر از 35 از سال قبل است، گفت: متأسفانه امروز تمام احزاب سیاسی و لائیک چنان عملیات روانی بر مردم وارد می‌کنند که بگوییم رهبر دیکته شده نمی‌خواهیم اما مردم ما پای دین اعتقادات و رهبری محکم ایستاده اند.
امام جمعه مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیداحمدعلم الهدی، امام جمعه مشهد امروز در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: این که بدانیم مصیبت اهل بیت چه بوده و احساس و عشق خود را به آن ها ابراز کنیم یک موضوع است و این که چرا مردم زمان پیامبر(ص) یک باره مسبب آن حوادث شدند موضوع دیگری است.

 

وی تصریح کرد: به مجردی که خبر رحلت پیامبر اکرم صلوات الله علیه مثل دیروز منتشر شد یک عملیات روانی از سوی جریانی 25 نفره مخالف اسلام در بین مردم پیاده شد که قدرت باید دست خودمان باشد و رهبر دیکته شده نمی خواهیم.

 

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری افزود: از دیروز رحلت پیامبر(ص) تا امروز خانه دختر پیامبر را آتش زدند زیرا حضرت فاطمه زهرا(س) در حمایت از علی(ع) جلوی آن ها ایستاد و همه مردم سکوت کردند.

 

امام جمعه مشهد ابراز کرد: متأسفانه امروز تمام احزاب سیاسی و لائیک در سایت ها، شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها و خبرگزاری ها به گوش مردم ما این قصه را می خوانند و می خواهند چنان عملیات روانی بر مردم وارد کنند که رهبر دیکته شده نخواسته باشند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اما شما مردم دینتان را شناخته، پای اعتقادات خود ایستاده اید؛ امروز قدرت رهبری و ولایت قوی‌تر از 35 از سال قبل است.

 

وی با بیان این که «مردم» واژه مقدسی است وقتی که در مقابل ظلم و استکبار قرار گیرد اما اگر واژه «مردم» مقابل خداوند قرار گرفت مشرکانه می شود، گفت: روزی که پیامبر(ص) در غدیر خم حضرت علی(ع) را به عنوان جانشنین خود منصوب کرد؛ ولایت علی(ع) مثل نماز، روزه و زکات بر مردم واجب که برای آن آیه هم نازل شد بنابراین رهبری که از سوی خداوند برگزیده شده است دیکته شده نیست.

 

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: ما خداوند، توحید، یکتاپرستی و حاکمیت حق را قبول داریم که خداوند معصوم(ع) را برای اجرای این حاکمیت فرستاده ولی امام معصوم در حال حاضر در پس غیبت است؛ به همین دلیل یک مجتهد جامع الشرایط امور فعلی را به دست می گیرد و مردم به وی مراجعه می کنند در غیر این صورت مردم دچار شرک می شوند.

 

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: وقتی رییس جمهوری در انتخابات از سوی مردم انتخاب می شود باید از سوی حجت امام زمان(عج) مورد تأیید قرار گیرد، در غیر این صورت حق دخالت در سرنوشت و زندگی مردم را ندارد.

 

آیت الله علم الهدی یادآور شد: در دوران پس از رحلت رسول خدا(ص) مردم سوژه عملیات روانی شدند به همان خاطر سکوت و کناره‌گیری می‌کردند و هر وقت مردم دلدادگی خود را فراموش کنند و یک آهنگ سیاسی غوغاسالارانه وابسته به مردم را بشنوند بر سرما آنچه می آید که بر سر جامعه آن روز آمد./1308/پ202/ب4

ارسال نظرات