۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۲۳۷۷۵۴
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز:

فتنه 88 قلب نظام را نشانه گرفته بود/ مردم هیچ‌گاه خیانت سران فتنه را فراموش نخواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با بیان این که دشمن در فتنه 88 با کمک خواص بی بصیرت قلب نظام اسلامی یعنی ولایت فقیه را هدف گرفته بود، گفت: بصیرت مردم و حضور در صحنه آنها این فتنه دشمن را برای همیشه نابود گذاشت.
آيت الله محمد علي موحدي کرماني نماينده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران، در مراسم نکوداشت 9 دی در جمع مردم خراسان جنوبی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند با اشاره به این که نهم دی برای همیشه دست فتنه و فتنه گران را در آستین قطع کرد و توطئه های آنها را برملا ساخت و کینه آنها را نسبت به انقلاب آشکار کرد،گفت: در فتنه سال 88 دشمن قلب نظام یعنی نظام ولایت فقیه را نشانه گرفته بود، اما بصیرت مردم نظام را نجات داد.

 

 

وی با بیان این که دشمن به کمک فتنه و خواص بی بصیرت در سال 88 می خواست برای همیشه نظام اسلامی را از صحنه معادلات جهانی حذف کند، گفت: فتنه بهانه عده ای از خواص بی بصیرت بود که به وسیله آن می خواستند اذهان مردم را مشوش کرده و مردم را نسبت به اصل نظام بدبین کنند؛ اما خوشبختانه دین داری مردم و سخنان به موقع رهبر معظم انقلاب کشور را نجات داد.

 

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که فتنه عمری به بلندای تاریخ دارد، اظهار داشت : دشمن همواره در طول تاریخ فتنه را در لباس دین به مردم ارائه کرد و از زمان حضرت آدم (ع) تا زمان امام حسین و هر کدام از ائمه بر پیچیدگی ها این فتنه افزوده شده و در حال حاضر هم اگر مردم در خط ولایت حرکت کنند هرگز فتنه نخواهد توانست آنها را از مسیر حق دور کند.

 

 

آیت الله موحدی کرمانی با بیان این که فتنه گران و خواص زمانی که دیدند دشمن برای آنها کف می زند باید از راهی که رفته بودند برمی گشتند، ادامه داد: تاکنون هم هنوز این افراد عذر خواهی نکرده اند که این مضوع نشان از عدوات آنها با نظام و رهبری دارد.

 

 

وی با اشاره به این مردم باید حماسه نهم دی را در تاریخ جاودان کنند، گفت: حماسه 9 دی برای همیشه به دشمنان نظام نشان داد که اگر مردم در خط ولایت حرکت کنند هیچ فتنه و نفاقی نمی تواند آنها را از مسیر درست منحرف کنند.

 

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که ما موظف هستیم با حرکت در خط رهبری همواره بصیرت خود را افزایش دهیم، گفت: آنچه موجب نابودی و انحراف امت های گذشته به وسیله فتنه شد نبود بصیرت بود؛ زیرا اگر بصیرت در مردم وجود داشت هرگز نظام ولایت از مسیر درست و واقعی خود ور نمی شد.

 

 

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به این که به این که تا فتنه گران عذر خواهی نکنند مردم صداقت آنها را باور نخواهد کرد، یادآور شد: کسی که فتنه گر باشد خائن به انقلاب است و هرگز خیانت او به انقلاب توسط مردم به فراموشی سپرده نخواهد شد./968/پ203/ج

ارسال نظرات