۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۳۷۸۷۱
از سوی مؤسسه فرهنگی هنری مطاف عشق صورت گرفت؛

دعوت از مردم برای پیوستن به شبکه ملی خادمین شهدا

خبرگزاری رسا ـ مدیر واحد نمایشگاه مؤسسه فرهنگی هنری مطاف عشق به معرفی پل‏های ارتباطی این مؤسسه برای همکاری با آن و پیوستن به شبکه ملی خادمین شهدا پرداخت.
خادم الشهدا

فرزاد تواضع مدیر واحد نمایشگاه مؤسسه فرهنگی هنری مطاف عشق در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره فعالیت این مؤسسه گفت: مؤسسه فرهنگی هنری مطاف عشق با تأسی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی در کشور مصمم است تا در برابر هجمه‏های فرهنگی بیگانگان با هدف آشنایی خانواده‏ها با سبک و سیاق زندگی شهدا و با ایجاد شبکه نمایشگاه کشوری گامی مهم را در این عرصه برداشته است.

 

وی افزود: مخاطبان این مؤسسه تا امروز حدود هشت هزار نفر بوده که ابراز علاقه برای ایجاد نمایشگاه‏هایی در سراسر کشور نموده‏اند  تا محصولات تولید شده این مؤسسه را به عرضه بگذارند.

 

تواضع خاطر نشان کرد: این مؤسسه در تمام نمایشگاه‏های فرهنگی اعم از کتاب، دیجیتال، هیأت‏های مذهبی و کنگره‏های شهدا به عرضه محصولات خود می‏پردازد.

 

مدیر واحد نمایشگاه فرهنگی هنری مطاف عشق یادآور شد: این محصولات فرهنگی در غالب کتاب، فلش کارت، فیلم و اقلام فرهنگی در اختیار مخاطبان خود اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قرار می‏گیرد.

 

وی تأکید کرد: این مؤسسه با همکاری سازمان بسیج دانشجویی، ستاد راهیان نور مرکزی، کنگره شهدا و انجمن اسلامی و با حمایت معنوی مؤسسه سیره شهدا در قم به فعالیت می‏پردازد.

 

گفتنی است علاقه‏مندان به مشارکت و حضور در نمایشگاه و یا برپایی نمایشگاه‏های فرهنگی می‏توانند با ارسال پیامک به سامانه 30003296 و یا برسال ایمیل به آدرسstore@mataf.ir و یا با شماره 09127506411 و 025378393732 و یا با مراجعه حضوری به آدرس قم، بلوار حضرت سمیه(س) کوچه 33 پلاک 13 از این طرح ملی مطلع شده و به شبکه ملی خادمین شهدا بپیوندند.‏/1329/ت302/ف

ارسال نظرات