۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۲۳۸۱۸۰
حجت الاسلام نبویان:

فتنه 88برای ضربه زدن به اسلام و ولایت فقیه طراحی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حماسه 9 دی گفت: تمامی تلاش فتنه گران و حامیان آن ها برای ضربه زدن به اسلام و ولایت فقیه بود که با هوشیاری ملت ایران ناکام ماند.
حجت الاسلام سيد محمود نبويان نماينده مردم تهران در مجلس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در سالن اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کرمان گفت: مردم ایران، انقلابی را در سال 57 انجام دادند که درست یا غلط آن به خود آن ها ربط داشته و آمریکا حق دخالت نداشت اما جای سؤال باقی است که آمریکا چه مشکلی با این انقلاب داشت.
 
وی ادامه داد: آمریکا اولین برخوردی که نسبت به انقلاب داشت شاه ایران را پناه داد و در ادامه دارایی های ما را مصادره کرد؛ اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ادامه داشت و به حمایت از اقدامات نظامی علیه جمهوری اسلامی پرداخت.
 
حجت الاسلام نبویان گفت: برخی می گویند مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی این است که ما انحصار های علمی آن ها را شکستیم؛ دانش هسته ای 12 سال است در اختیار ما قرار دارد اما آن ها 36 سال است که دشمنی می کنند؛ دشمنی آن ها با ما به دلیل دانش هسته ای نیست باید بیدار بود و بفهمیم که مشکل آمریکا با ما بر سر چیست.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: علت اصلی دشمنی ما با آمریکا را می توان از قرآن فهمید وقتی که قرآن درباره مشرکین می فرماید تا دین شما را نگیرند راضی نخواهند شد؛ مشکل اساسی آمریکا با ما اسلام است؛ انقلاب اسلامی در مقابل جهانبینی مدرن، جهان بینی اسلام را مطرح کرد.
 
وی ادامه داد: پیام دیگری که انقلاب اسلامی آن را منتقل کرد نفی لیبرال دموکراسی است؛ تئوری ولایت فقیه خط بطلانی بر روی این تئوری کشید؛ بنده با سال ها مطالعه افتخار می کنم مسلمان شیعه بوده و تئوری ولایت فقیه را قبول دارم؛ تنها تئوری سیاسی که برهان دارد و می تواند دنیا را نجات دهد ولایت فقیه است.
 
 
وی با بیان این که باج دادن به آمریکا مشکلی را حل نمی کند؛ ادامه داد: بنده مشکلات مملکت را انکار نمی کنم اما باید سرعت پیشرفت را از ابتدای انقلاب تاکنون دید؛ در حوزه پزشکی حرف اول منطقه را می زنیم اما پیش از انقلاب مشکلات سلامت مردم ما را پزشکان پاکستان و هند حل می کردند؛ پیشرفت های ما به برکت اسلام و ولایت فقیه است.
 
وی با اشاره به پیشرفت های نظامی گفت: اگر دشمن بداند که می تواند با حرکت نظامی از پیشرفت ما جلوگیری کند لحظه ای صبر نمی کند؛ به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفتی رسیدیم که پس از انقلاب هر زمان رژیم صهیونیستی اقدام به جنگ نظامی کرد شکست خورد.
 
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: در نبرد های لبنان و سوریه و عراق کاملا چه کشوری در حال پیروزی است؛ ایران دارد کدخدای منطقه می شود آمریکا دیگر کدخدا نیست.
 
پیام فتنه این بود که اسلام باید برود
 
حجت الاسلام نبویان گفت: پس از فوت امام کم کم روشنفکران غرب زده شروع به خودنمایی کردند و در دوران اصلاحات آشکارا به نظریه پردازی علیه اسلام پرداختند و عملا در مقابل اسلام ایستادند؛ بعضی از روشنفکران دولتی اصلاحات گفتند قرآن باید اصلاح شود؛ هر چه حمله به قرآن صورت گرفته از دوران اصلاحات شروع شد.
 
وی ادامه داد: هر چه حمله به اسلام داریم از ناحیه اصلاح طلبان است؛ در نشریات و روزنامه های خود تا توانستند شبهه به دین وارد کردند؛ اعلام کردند که ائمه در برهه ای از زمان صلاحیت مرجعیت مردم را داشتند و الآن دیگر صلاحیت ندارند؛ در دوران اصلاحات صراحتا اعلام کردند که امام زمان را نیز می توان استیضاح کرد.
 
حجت الاسلام نبویان گفت: مشکل فتنه با اسلام بود؛ حقوق دانان جنبش سبز علنا قانون اساسی خود را برای نظام جمهوری ایرانی تبیین کردند و هر اصلی که در قانون اساسی جمهوری اسلامی بر اساس اسلام بود را پاک کردند حتی اقدام به حذف تدریس زبان عربی از این قانون کردند؛ پیام فتنه این بود که اسلام باید برود.
 
وی با اشاره به تقابل فتنه با ولایت فقیه گفت: تئوری فتح سنگر به سنگر توسط سعید حجاریان مطرح شد که اگر دولت و مجلس را کم کم فتح کنیم اما رهبری همچنان همان باشد هیچ فایده ای برای ما ندارد؛ گام به گام پیش رفتند و تلاش کردند وزارت اطلاعات را که بازوی رهبری بود را به نفع خود تسخیر کنند که یونسی را در رأس وزارت اطلاعات گذاشتند.
 
وی تصریح کرد: ریشه فتنه حمله به اسلام و ولایت فقیه و نوکری آمریکا است؛ روشنفکران غرب زده تلاش بسیار کردند تا بتوانند در دوران اصلاحات ولایت فقیه و اسلام را حذف کنند و حوادث 78 را به وجود آوردند که موفق نشدند؛ برای رسیدن به اهداف خود فتنه 88 را برنامه ریزی کردند اما به خواست خداوند باز هم موفق نشدند./9704/پ202/ج

 

ارسال نظرات