۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۲۳۹۴۲۴
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

وحدت مسلمانان سلاحی ارزنده در برابر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: وحدت و همدلی سلاح محکمی در مقابل دشمن است، امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در اثر غفلت برخی کشورهای مسلمان با عده‌ای به ظاهر مسلمان که آبروی اسلام را می‌برند جنگ نیابتی در منطقه راه انداخته است.
حجت الاسلام محمدي رييس سازمان اوقاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه شامگاه یک‌شنبه در آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: قرائت، تلاوت و حفظ قرآن کریم امر مقدس است اما این امور مقدمه عمل به قرآن است.

 

وی افزود: همه ما مسلمانان باید توجه کنیم که در روز قیامت درباره قرآن از ما سوال خواهد شد، پیامبر(ص) در این زمینه فرمودند: از من و شما در قیامت درباره قرآن سوال خواهد شد در مقابل قرآن من مسؤولم شما نیز مسؤول هستید از من درباره تبلیغ رسالت و از شما حاملان قرآن درباره کتاب، احکام، قوانین الهی و سنت من سوال می‌کنند.

 

در عصر حاضر باید همه مسلمانان به وحدت امت اسلامی توجه داشته باشند

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به آغاز هفته وحدت گفت: در عصر حاضر باید همه مسلمانان به وحدت امت اسلامی توجه خاص داشته باشند و به وحدت امر کرده و از تفرقه نهی کنند، امیرمومنان(ع) می‌فرمایند: خدای سبحان به هیچ فردی در سایه افتراق و تفرقه خیری عطا نکرده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در ادامه بیان داشت: براساس فرمایش پیامبر(ص) ما مسلمانان نباید دشمنان اسلام را فراموش کنیم شرط ایمان مقابله با طاغوت و دشمنان اسلام در نظر گرفته شده است، مسلمانان باید در مقابل کفار شدت و در بین خود رحمت داشته باشد.

 

وی اظهار داشت: ملت ایران بر اساس رهبری الهی در مقابل طاغوت قیام کرده و به پیروزی رسیدند اما افزون بر اجتناب و کناره گیری از طاغوت باید برای حفظ این انقلاب وحدت داشته و از توطئه‌های دشمنان اسلام غافل نشوند.

 

وحدت و همدلی سلاح محکمی در مقابل دشمن است

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به گروه‌های تکفیری عنوان کرد: وحدت و همدلی سلاح محکمی در مقابل دشمن است که دشمن منتظر غفلت ما از آن است امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در اثر غفلت برخی کشورهای مسلمان با عده‌ای به ظاهر مسلمان که آبروی اسلام را می‌برند جنگ نیابتی در منطقه راه انداخته است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به موفقیت ملت ایران گفت: امروز ملت مسلمان ایران به رهبری امام راحل و پس از ایشان مقام معظم رهبری به موفقیت‌های بزرگی در زمینه قرآن دست یافته این جلسات قرآنی از برکات انقلاب اسلامی است، در زمان طاغوت به دانشجوی مسلمان هرگز اجازه خواندن نماز و قرآن داده نمی‌شد تا چه رسد به این‌که برنامه‌های قرآنی بین‌المللی داشته باشند.

 

عزت در تدبر و عمل به قرآن است

 

وی خطاب به حاضران در مسابقات اظهار داشت: باید حاملان و حافظان قرآن با تدبر قرآن خوانده و به آن عمل کنند امید که همه بیش از بیش به قرآن رو آورده تا از عزت روز افزون برخوردار باشیم.

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره خیانت دشمنان اسلام بیان داشت: بر اساس فرموده قرآن مسلمانان نباید به ظالمان و ستمگران تکیه کنند زیرا آنها نسبت به مسلمانان خائن هستند و اگر بر مسلمانان تسلط یابند رفتار بدی خواهند داشت، امروز ما مصداق آن را در سران صهیونیستی مشاهده می‌کنیم که نسبت به مسلمانان در فلسطین چه جنایاتی را مرتکب می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در پایان خاطرنشان کرد: هرگز خداوند اجازه نداده که کفار بر مومنان آقایی کنند امروز جای تأسف است که سرمایه مسلمانان برای ضربه زدن به اسلام در اختیار کفار و دشمنان قرار گرفته است امید که مسلمانان عمل به دستورات قرآن را سرلوحه برنامه‌های زندگی خود قرار دهند تا از این مشکلات نجات یابند./807/پ202/ب4

ارسال نظرات