۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۲۳۹۶۵۴
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

هدف استکبار جلوگیری از صدور پیام رحمت و وفاق مکتب اسلام است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت:‌آنچه که عظمت نام رسول‌ گرامی اسلام(ص) را به ملل جهان می‌رساند تأکید بر وحدتی است که در بیان همه رسولان الهی متجلی است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته وحدت و با تبریک ولادت محمد رسول‌ مصطفی(ص)، مهم ترین ضرورت جهان اسلام را وحدت و توسل و تمسک به ریسمان الهی دانست و اظهار داشت: آنچه که عظمت نام رسول‌ گرامی اسلام(ص) را به ملل جهان می‌رساند تأکید بر وحدتی است که در بیان همه رسولان الهی متجلی است.

 

وی با بیان این که امروز دشمنان اسلام با تبلیغات در ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی، هویت اصیل وفاق و همدلی ملل اسلامی را نشانه رفته اند، افزود: وحدت بین برادران اهل تسنن و تشیع مهم ترین عامل در رساندن پیام اصیل اسلام به سراسر جهان است.

 

رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به  این که تأکید بر مشترکات بنیادین شیعه و سنی می‌تواند ملل مظلوم جهان را گردهم آورد، تصریح کرد: در زمانی که  دشمن غدار از کوچکترین روزنه استفاده می‌کند تا چهره‌ای خشن و ستیزه‌جو از اسلام نشان دهد و اسلام هراسی را در جهان گسترش دهد وحدت مسلمانان بیش از پیش نیاز است.

 

حجت الاسلام اشجری با تاکید بر این که گروه های تکفیری و داعش با خواست استکبار و یاری دستگاه های تروریسم رژیم صهیونیستی در منطقه پدید آمده است،  افزود: هدف آنها  ایجاد نفاق و اختلاف بین مسلمانان و درگیری با سایر ادیان به دنبال تهدید مرز کشورهای مسلمان و جلوگیری از صدور پیام رحمت و وفاق مکتب اسلام است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام  را همدلی و بیداری و بصیرت و آگاهی برای مبارزه با استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: چرا که وحدت و همدلی مسلمانان باعث یاس دشمنان اسلام می شود.

 

وی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همواره با همه توان وحدت و همبستگی را برای مسلمانان خواسته و گام های عملی مهمی برای تحقق این امر برداشته است، گفت: عظمت مسلمانان در سایه وحدت محقق می شود.

 

حجت الاسلام اشجری از نظام اسلامی به عنوان محور وحدت در جهان اسلام یاد کرد و گفت: سخنان رهبر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین منشور برای وحدت امت اسلامی است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که امروز دشمنان برای مقابله با امت اسلامی گروه های تکفیری نظیر داعش و النصره را در منطقه به وجود آوردند، افزود: این گروه های تروریستی به نام اسلام به فجیع ترین جنایت های بشری و ضد انسانی مشغول هستند.

 

وی افزود: دشمنان خارجی و منطقه ای باید بدانند که آتشی که امروز آنها در منطقه روشن کردند و از آن حمایت کردند به زودی دامن آنها را خواهد گرفت و زمینه نابودی آنها را فراهم خواهد کرد./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات