۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۳۹۶۸۴
امام جمعه پلدختر:

دهه فجر بزرگ‌ترین یادمان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که انقلاب اسلامی یکی از رخدادهای بزرگ جهان است، گفت: دهه فجر بزرگ‌ترین یادمان انقلاب اسلامی است.
دهه فجر انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام علی محمد لروند، امام جمعه پلدختر، صبح امروز، در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: دهه فجر فرصتی مهم برای ارائه خدمات نظام به مردم است.

وی افزود: این ایام برای تبیین خدمات و عملکرد نظام و دولت به مردم فرصتی مناسب و بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام لروند با بیان این که انقلاب اسلامی از رخدادهای بزرگ جهان است که با گذشت 36 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران امروز به یاری خداوند شاهدیم که این شجره طیبه در مقابل  حوادث مصونیت دارد، خاطرنشان کرد: دهه فجر بزرگ‌ترین یادمان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه پلدختر در ادامه تصریح کرد: ملت ایران در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی به استقلال، آزادی و ایجاد حاکمیت دینی و اسلامی دست پیدا کرده است.

وی با تأکید بر توجه حضور مردم در برگزاری جشن های دهه فجر ابراز داشت: مردمی‌تر کردن و تقویت نقش مردم در برگزاری مراسم‌های گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر موجب شکوهمندتر شدن این آیین‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام لروند در ادامه با اشاره به تشکیل چهار کمیته در راستای اجرای برنامه های دهه فجر در پلدختر بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با این کمیته‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: کمیته های تشکیل شده در راستای اجرای برنامه های دهه فجر شامل مراسم‌های مساجد و تشکل‌ها، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش‌آموزان، اصناف و بازاریان، بسیج، فرهنگی و هنری، ارتباطات و اطلاع‌رسانی است.

حجت‌الاسلام لروند ایثارگران، کودک و نوجوان، کارگری، ورزشی و جوانان، روستایی و عشایری، فضاسازی و زیباسازی شهری را از دیگر کمیته های تشکیل شده بیان کرد.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی پلدختر در راستای برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر این شهرستان مسأله ای ضروری است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات