۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۲۴۰۰۰۷

جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر در قم برگزار ‌شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار و طی آن پژوهش‌های 15 عضو هیأت علمی، 31 دانشجوی مقطع دکتری و 39 دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد برتر شناخته شد.
دانشگاه باقرالعلوم(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد جواد اصغری، مدیر اداره پژوهش‌های دانشگاه باقرالعلوم(ع) در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر که در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر در ماه‌های آذر و دی برگزار می‌شود و پژوهشگران آثار خود را برای ارزیابی به این جشنواره می‌فرستند.

 

وی با اشاره به آثار فرستاده شده به جشنواره ابراز کرد: تعداد آثار فرستاده شده از اساتید هیأت علمی 79 اثر، دانشجویان دکتری 126 نفر و کارشناسی ارشد 104 عدد که در مجموع 309 اثر اعم از کتاب یا مقاله بوده است.

 

حجت الاسلام اصغری یادآور شد: بعد از اتمام مهلت ارسال، کمیته داوری با حضور مدیران دانشگاه تشکیل ‌شد و مقالات مورد ارزیابی قرار گرفت که براین اساس پژوهش‌های برتر نیز انتخاب شدند.

 

وی به پژوهش‌های برتر در جشنواره اشاره کرد و گفت: پانزده نفر از اعضای هیأت علمی، 31 نفر از دانشجویان دکتری و 39 نفر از دانشجویان ارشد، آثار خود را به جشنواره ارسال کرده‌اند که در مجموع 85 اثر بوده است.

 

مدیر اداره پژوهش‌های دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان جوایز برگزیدگان جشنواره خاطرنشان کرد: به پژوهشگران برتر مبلغ دو میلیون ریال تا هفت میلیون ریال، اهدا می‌شود اما در کل به همه پژوهشگران نیز، هدیه‌ای تقدیم خواهد شد.

 

وی در ادامه به انتشار فصلنامه‌های علمی، تخصصی، فرهنگی، پژوهشی اشاره و تأکید کرد: دانشجویان در مقطع ارشد و دکتری نیز می‌توانند مقالات خود را برای انتشار در فصلنامه ارائه دهند که بعد از ارزیابی و اصلاحات منتشر می‌شود.

 

مدیر اداره پژوهش‌های دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: امسال به دلیل کثرت مقالات، فصلنامه را به صورت ویژه منتشر کردیم که فلسفه و کلام و علوم سیاسی هر کدام دو شماره، تاریخ و علوم اجتماعی هر کدام یک شماره منتشر شده است.

 

حجت الاسلام اصغری در پایان افزود: اداره پژوهش، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌هایی را برای دانشجویان برگزار کرده است که برخی به درخواست دانشجویان و برخی با صلاحدید گروه‌های علمی بوده است./908/پ202/ی

ارسال نظرات