۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۴۰۱۲۹
امام جمعه شهرستان نایین:

تبلور اسلام آمریکایی در فرقه منحرف شیرازی به وجود آمده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نایین با بیان این که فرقه منحرف شیرازی در حمایت آمریکایی ها و انگلیسی ها هستند و جز این که ضربه به اسلام، دین و اهل بیت می زنند هیچ خاصیت دیگری ندارند، گفت: بنابر فرمایش حضرت علی(ع) در نهج البلاغه «هر گاه کسی مردم را به تفرقه و جدایی و تکروی دعوت کند، او را بکشید؛ هر چند که زیر عمّامه من باشد.
تشيع لندني

حجت الاسلام روح الله امینی، امام جمعه شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با توجه به فرارسیدن میلاد مسعود نبی مکرم اسلام و هفته وحدت پیرامون وجود فرقه های تکفیری در میان شیعه و سنی با حمایت لندن و واشنگتن و نحوه مقابله با آنها گفت: اسلام دین مهر، محبت، مهربانی، رأفت، رحمت، وحدت و انسجام است.

 

وی با بیان این که این ذات اسلام است و وجود مقدس نبی اکرم و ائمه معصومین نیز آیینه اسلام بودند، افزود: اگر بناست اسلام واقعی و اسلام نبوی، علوی، فاطمی و حسینی(ع) باشد ما در مشی و مرام عملی معصومین می بینیم که اینها با مخالفان و اهل سنت ارتباط تنگاتنگ داشتند و روایت داریم که حتی نماز خواندن پشت سر علمای اهل سنت در حرمین شریفین مانند نماز خواندن پشت سر پیامبر(ص) است.

 

امام جمعه نایین با اشاره به این که برخی موارد حسنین(ع) پشت سر مروان که بغض و کینه امیرمؤمنان و اولاد علی(ع) را داشت، نماز می خواندند، تصریح کرد: مروان به معنای واقعی ناصبی بود اما امام حسن(ع) و امام حسین(ع) به دلیل وحدت اسلام پشت سر مروان حمار و مروان حکم هم نماز می خواندند.

 

وی با بیان این که مشی و مرام 25 ساله انزوای امیر المؤمنین(ع) وحدت و انسجام بود، بیان کرد: شمشیر و ذوالفقار نکشیدن امیر المؤمنین در فاجعه شهادت حضرت فاطمه(س) و حمله به خانه ایشان تنها و تنها برای وحدت جامعه اسلامی بود.

 

حجت الاسلام امینی با اشاره به این که امروز هر کسی وحدت شکنی کند به اسلام امیر المؤمنین اقتدا نمی کند، گفت: حضرت علی(ع) در خطبه ای در نهج البلاغه به صراحت فرموده است که «اِیّاکُمْ وَ الفُرْقَه اَلا مَنْ دَعا اِلی هذا الشِعار فَاقْتُلُوهُ وَ لَوْ کاَنَ تَحتَ عَمامَتی هذِهِ» یعنی «از پراکندگی و اختلاف بپرهیزید. آگاه باشید! هر گاه کسی مردم را به تفرقه و جدایی و تکروی دعوت کند، او را بکشید؛ هر چند که زیر عمّامه من باشد.»

 

وی با بیان این که امام(ره) به عنوان شاخص دینی ما در عصر حاضر به ما آموزش داد که برای شما از رییس جمهور تا رییس مجلس، وزیر و حتی مرجع تقلید نیرو سازی می کنند ادامه داد: سن معاصر ما یاد می دهد و ما دیدیم که دشمنان در طول این 35 سال مرجع تقلید نیز برای ما ساختند.

 

امام جمعه نائین با اشاره به این که امروز برای ما مرجع تقلید و روحانی ساخته اند اما آنچه را که ما می بینیم در دامان صهیونیست ها و در دامان آمریکایی ها و انگلیسی ها در حال رشد هستند، ابراز کرد: امروز چه وهابیت افراطی و چه شیعه انگلیسی که امروز با عنوان مرجعیت شیعه فعالیت می کنند جدای از مرام اسلام و اهل سنت و تشیع است.

 

وی با بیان این که به صراحت می گویم گروه منحرف شیرازی امروز در انگلستان و آمریکا شبکه های 15 گانه ای ماهواره ای با بهترین اسامی شیعه در جهت منافع آمریکا و اسرائیل حرکت می کنند، افزود: اینها نان خود را از انگلستان می گیرند و در حمایت آمریکایی ها و انگلیسی ها هستند و جز این که ضربه به اسلام، دین و اهل بیت می زنند هیچ خاصیت دیگری ندارند.

 

حجت الاسلام امینی با بیان این که شیعه و مرجیعت اینها را منحرف می دانند و این تفکر شیعه لندنی و واشنگتنی به همه مراجع تقلید ما از امام خامنه ای مرجع و رهبر جامعه اسلامی گرفته تا آیت الله سیستانی، مکارم و بهجت اهانت می کند، تصریح کرد: این عناصر فاسد انگلیسی و آمریکایی نسبت به آیت الله بهجت ایشان را ذندیق، کافر، ملحد و مرتد می دانند.

 

وی با تأکید بر این که مردم باید بیدار شوند، باید بدانند اینها در دامن آمریکا بزرگ شده اند و اینها را انگلیسی ها بزرگ کردند و برای ما گذاشتند، بیان کرد: من متأثر و متأسفم که نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود اقتداری که دارد در اوج مظلومیت زندگی می کند و باید با این نان خوران انگلیسی و آمریکایی به نحو مطلوب برخورد شود چرا که اینها وحدت شکن هستند و نه وهابیت از اسلام است و نه این شیعه های انگلیسی مسلمان هستند./939/ت302/ب6

ارسال نظرات