۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۲۴۰۵۷۹
استاد حوزه علمیه آمل:

استفاده از ظرفیت های داخلی سبب بالندگی کشور می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که بهره گیری از ظرفیت های موجود نظام اسلامی را در مسیر تعالی قرار می دهد، گفت: نباید به بیگانگان چشم دوخته و تلاش کنیم تا خودکفایی را در همه عرصه ها برای خود به ارمغان آوریم و چشم ما نباید به نفت و منافع نفتی باشد.
حجت الاسلام مهدي تقي زاده، امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جمع مدیران و مردم بخش دابودشت با بیان این که انسان باید زندگی خود در مسیر بهره گیری از سیره نورانی پیامبر اکرم و امام صادق(ع) قرار دهد، گفت: باید تلاش کنیم تا ببینیم این نخبگان خداوند منان چه کرده و ما نیز بهره برداری ارزنده ای از آن داشته باشیم.

 

وی با اشاره به این که حرکت در مسیر بهره گیری از سبک زندگی بزرگان و اولیای دینی سبب تعالی انسان می شود، بیان داشت: انسان باید در تلاش باشد تا سبک زندگی خود را از اهل بیت معصومین(ع) و حضرت محمد(ص) گرفته و بهره گیرنده سیره ارزشمند این بزرگواران باشد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که مردم ما در همه عرصه ها حضوری فعال و ارزشمند دارند، تصریح کرد: مردم در عرصه های مورد نیاز حضوری با بصیرت و ارزشمند داشته اند که باید خدمت های بیشتری برای از سوی مدیران برای مردم صورت گیرد.

 

وی با بیان این که مدیران نظام اسلامی باید اهتمام خود را در مسیر خدمت به مردم به کار گیرند، بیان داشت: مدیران باید تلاش کرده مسائل و مشکلات مردم را رفع کرده و از فرصت خدمتگزاری به نحوی شایسته استفاده کنند.

 

حجت الاسلام تقی زاده، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند انگیزه هایی برای فراموشی انقلاب، دفاع مقدس و قیام های مختلف وجود دارد و از انگیزه های دشمنان در همان زمان بوده است که آن ها نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که اهتمام ارزنده ای باید در راستای ترویج ارزش ها وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: حماسه های ارزنده ای همچون حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم آمل شکل گرفته است که باید در مسیر ماندگاری آن اقدامات ارزشمندی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن ایام را یک حرکت مجاهدت آمیز دانسته است، گفت: باید تلاش های ارزنده ای در این مسیر صورت گرفته و بدانیم دشمنان سرمایه گذاری بسیاری برای مقابله با نظام اسلامی صورت می دهند که از جمله آن فتنه 88 است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که بهره گیری از ظرفیت های موجود نظام اسلامی را در مسیر تعالی قرار می دهد، بیان داشت: نباید به بیگانگان چشم دوخته و تلاش کنیم تا خودکفایی را در همه عرصه ها برای خود به ارمغان آوریم که چشم ما نباید به نفت و منافع نفتی باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: دشمنان در کشورهای همسایه ثابت کردند هیچ گونه رحم و مروتی نداشته و تنها به فکر چپاول گری و تحقق اهداف و منافع خود هستند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری، بیان داشت: یک قدم عقب نشینی در مذاکرات هسته ای پیش روی دشمن را به دنبال خواهد داشت و سبب گستاخی آن ها خواهد شد که باید به این امر مهم توجه شود.

 

وی با بیان این که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، افزود: برای تحقق این عزت و افتخارات ارزشمند خون های پاک بسیاری فدا شده است و ایثارگران نظام اسلامی جان های خود را در مسیر اعتلای نظام اسلامی تقدیم کردند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات