۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۴۰۷۵۳
در سومین جلسه کمیته های ستاد عشایر خوزستان پیشنهاد شد؛

قرارگیری لینک جهاد عشایر خوزستان در خروجی سایت خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که خبرگزاری رسا در کنار رسانه های انقلابی دیگر همواره در کنار مردم و نظام اسلامی بوده است، گفت: پیشنهاد می شود لینکی با موضوع جهاد عشایر در خوزستان بر روی خروجی این خبرگزاری قرار گیرد.
خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سومین جلسه کمیته های ستاد جهاد عشایر با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و اعضای کمیته های علمی، پژوهشی، پشتیبانی و اطلاع رسانی روز گذشته  در دفتر امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

بر اساس این گزارش آیت الله حیدری در این جلسه با تأکید بر ضرورت پیگیری هر چه زودتر برنامه های کمیته های جهد عشایر ابرازداشت: جهان باید بداند که مردم و عشایر ما گوش به فرمان مراجع خود هستند.

وی افزود: رسانه های متعهد وظیفه سنگینی جهت رساندن پیام های مهم این جهاد به جهانیان بر عهده دارند.

امام جمعه موقت اهواز اجرای به هنگام مصوبات کارگروه های تعیین شده برای بزرگداشت جهاد عشایر را خواستار شد و گفت: این برنامه ها باید تا هفته های آینده  آماده شوند.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام سعید جعفری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در اجرای فعالیت های فرهنگی ابرازداشت: رسانه می توانند این فعالیت را به جهانیان عرضه کنند.

وی خبرگزاری رسا را نمونه ای از رسانه های متعهد و بین المللی توصیف و عنوان کرد: این رسانه در کنار رسانه های انقلابی دیگر همواره از ابتدای انقلاب در کنار مردم و نظام اسلامی بودند.

حجت الاسلام جعفری در ادامه پیشنهاد داد که لینکی با موضوع جهاد عشایر در خوزستان بر روی خروجی سایت خبرگزاری رسا قرار گیرد و به زبان عربی و فارسی در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

رییس شورای همانگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بر روی سایت این نهاد فعالیت های این ستاد قرار داده شده و هم اکنون مخاطبان می توانند از آن دیدن کنند.

وی افزود: در بررسی های که انجام شد مشخص شد که مخاطبانی از آمریکا و انگلیس  و دیگر کشورهای اروپایی نیز از این سایت بازدید کردند و این نشان دهنده اهمیت فعالیت های این ستاد، جهانی شدن پیام مردم و رصد فعالیت های ما از سوی دشمن است.

وی در پایان فتوای آیت الله سید کاظم طباطبایی یزدی برای مقابله با متجاوزان انگلیسی، فتوایی امام خمینی(ره) در مقابله با رژیم شاه، فتوا و تأکید های رهبر معظم انقلاب برای مقابله با رژیم صهیونیستی و فتوای آیت الله سیستانی برای مقابله با داعش را مهم ترین مسائلی دانست که در چهار مرحله حساس رخ داده اند./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات