۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۴۰۸۹۷
معاون امنیتی استانداری خوزستان:

مراسم اربعین حسینی الگویی برای وحدت مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به این که وحدت جوامع اسلامی با ادامه برگزاری مناسبت های دینی و به ویژه مراسم اربعین حسینی(ع) انجام خواهد شد، گفت: اگر کشورهای اسلامی خواستار وحدت هستند، باید به برگزاری مناسبت های دینی و به ویژه مراسم اربعین حسینی(ع) اهتمام ورزند.
مراسم اربعین حسینی الگویی برای وحدت مسلمانان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، قدرت الله دهقان، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، صبح امروز، در آیین تجلیل از خدمت گذاران زوار حسینی(ع)، با اشاره به این که گروه های تروریستی سبب ایجاد ترس در کشور عراق شده اند، گفت: با توجه به فضای ترس ایجاد شده از سوی گروه های تروریستی اما مسلمانان در مراسم اربعین حسینی(ع) حضوری پرشور داشتند.

وی با بیان این که واقعه کربلا در حقیقت بیمه گر تحولات سیاسی و اجتماعی کشور عراق است، ابراز داشت: ارزش معنوی قیام امام حسین(ع) سبب تأثیرات بسیاری در مسائل اجتماعی، سیاسی و دینی کشور عراق شده است.

دهقان با اشاره به این که وحدت جوامع اسلامی با ادامه برگزاری مناسبت های دینی و به ویژه مراسم اربعین حسینی(ع) انجام خواهد شد، بیان داشت: اگر کشورهای اسلامی خواستار وحدت هستند باید به برگزاری مناسبت های دینی و به ویژه مراسم اربعین حسینی(ع) اهتمام ورزند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به این که مسؤولان تلاش خود را برای برطرف کردن کاستی های برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) انجام دادند، اظهار داشت: مسؤولان برای رفاه بیشتر زوار امام حسین(ع) در مراسم اربعین حسینی(ع) به دور از هرگونه چشم داشتی زحمات بسیاری را انجام دادند.

وی افزود: لطف خدا و تلاش مسؤولان کشور، سبب عبور چشم گیر و آسان زوار اربعین حسینی(ع) از مرزهای کشور ایران و عراق شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در پایان با بیان این که باید جلساتی برای شناسایی آسیب های برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) ایجاد شود، تصریح کرد: از اکنون باید به فکر رفع کاستی های موجود در برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) باشیم./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات