۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۲۴۱۷۴۶
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

دشمن با توهین به پیامبر اکرم به دنبال از بین بردن اسلام است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شد با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم، گفت: غرب کاملا از این عمل توهین آمیز حمایت می کند، دشمن می خواهد اسلام را از بین ببرد.
نبوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرتضی نبوی، عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام در مراسمی که با همت جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار صبح امروز در مسجد امام خمینی(ره) تهران برگزار شد با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص)، تأکید کرد: غرب کاملا از این عمل توهین آمیز حمایت می کند، دشمن می خواهد اسلام را از بین ببرد.


وی با اشاره به مخالفت های دشمن با جمهوری اسلامی، ابراز داشت: دشمن با دین و حیثیت ایران مخالف است، آنان راضی نیستند مسلمانان عامل به قرآن و اسلام باشند.


 
نبوی با بیان اینکه پایان مشکلات کشور در لغو تحریم ها خلاصه نمی شود، گفت: رهبر معظم انقلاب اتکاء به داخل را مدنظر دارند ولی مسؤولان می خواهند با فروش نفت کشور را اداره کنند و این عمل ناشی از تنبلی آنان است.


وی افزود: کشور در شرایط نامناسب کسب و کار قرار دارد، یکی از مشکلات موجود در کسب و کار، مشکلات سیستم بانکی است، اگر تمامی تحریم ها برداشته شود و قیمت نفت بالا رود مشکلات داخلی همچنان پابرجا است، مشکلات داخلی باید بوسیله دولت رفع شود.
 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت دشمن شناسی، خاطرنشان کرد: دشمن نمی خواهد ایران اسلامی باثبات و امن باشد، این هدف دشمن بدلیل جایگاه ویژه ایران در منطقه است، غرب پیشرفت و ایستادگی کشورهایی مانند لبنان، عراق و سوریه را برنمی تابد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن با لبخند زدن کوتاه نمی آید، تصریح کرد: اگر به دشمن روی خوش نشان دهیم او سوء استفاده کرده و بیشتر ضربه می زند.

 

نبوی با اشاره به تجربیات انقلاب مبنی بر مذاکره با غرب، اظهار داشت: ایران در تمامی لحاظ با سالهای گذشته فرق کرده و پیشرفت کرده است.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 قصد براندازی نظام را در سر داشت، گفت: مردم برای نشان دادن مخالفت خود با دشمنان 9 دی را خلق کردند زیرا می دانستند فتنه بر اثر دعوای دو نفر ایجاد نشده است.811/پ203/ب6

ارسال نظرات