۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۲۴۱۷۶۹
استاد حوزه و دانشگاه:

پایه ریزی تمدن عظیم اسلامی در جهان، غرب را به وحشت انداخته است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که امروز تمدن نوین اسلامی در جهان در حال پایه ریزی است، افزود: این تمدن عظیم اسلامی استکبار به وحشت انداخته و تلاش می کند با ترویج خشونت طلبی و افراطی گری چهره دین مبین اسلام را در جهان مخدوش کند.
اسلام هراسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام سید رضا مطهری، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع فعالان فرهنگی مرکز استان با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام از سوی نشریه فرانسوی شارلی ابدو گفت: موج عظیم اسلام‌خواهی به همراه بیداری و بصیرت در جهان ایجاد شده و کشورهای استکباری می‌خواهند با طرح نشریه فرانسوی و کاریکاتور موهن جلوی این بیداری را بگیرند.

 

وی افزود: حرکت وحدت‌آفرین و حضور عظیم مسلمانان جهان در سالروز تولد حضرت رسول(ص) باعث وحشت استکبار و صهیونیزم شده و دشمنان اسلام به سرکردگی کشور فرانسه می‌خواهند جلوی رشد اسلام‌خواهی مردم جهان را بگیرند.

 

حجت الاسلام مطهری با بیان این که امروز تمدن نوین اسلامی در جهان در حال پایه ریزی است، افزود: این تمدن عظیم اسلامی استکبار به وحشت انداخته و تلاش می کند با ترویج خشونت طلبی و افراطی گری چهره دین مبین اسلام را در جهان مخدوش کند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه با تأکید بر این که وقتی ملتی متعهد به اسلام و رهبری باشد بر هر مشکلی پیروز خواهد شد، اظهار داشت: اطاعت از رهبری و وحدت انگیزه‌ای شد که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشیم و این وحدت و اطاعت باید بیش از گذشته باشد.

 

حجت الاسلام مطهری تصریح کرد: توهین به ساحت پیامبر اعظم(ص) به دلیل هراس غرب از پیشروی اسلام در اروپا بود از این رو این کار اوج سقوط اخلاق و خباثت غرب را نشان داد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه با نقل حدیثی از پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: آلودگی‌هایی که در جامعه پیدا شده است به دلیل عدم صداقت است که باعث شده مشکلات فراوانی را در جامعه ببینیم.

 

وی با بیان این که این اقدام شنیع و ضد دینی در راستای منحرف ساختن جریان بیداری اسلامی است، اظهار داشت: هتک حرمت به مقدسات مسلمانان با پشتیبانی آمریکا و در رأس آن رژیم صهیونیستی انجام شده و موضع گیری جدی جهان اسلام در این رابطه اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

استاد حوزه و دانشگاه گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص)، انسان کامل و الگوی بشریت است و بندگی، مهربانی، عطوفت و رحمت خصوصیاتی است که اگر مسلمانان حول محور این شخصیت مهم با یکدیگر متحد شوند، دشمنان اجازه نخواهند یافت تا به ارزش های الهی و اسلامی توهین کنند.

 

حجت الاسلام مطهری با بیان این که دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود، همانند ایجاد تفرقه بین مسلمانان، جلوگیری از گسترش اسلام و برداشتن مانعی به نام دین از سر راه خود، به توهین و اهانت به مقدسات اسلامی روی آورده‌­اند، گفت: در چنین شرایطی حفظ  وحدت، آشنایی عمیق با فرهنگ اسلامی خود، زدودن خرافات از چهره‌ دین و استفاده از ابزارهای گوناگون برای معرفی دین اسلام از راهکارهای مهم دفاع در برابر هجوم دشمنان به‌شمارمی‌آید./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات