۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۴۲۷۸۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان:

تبدیل نهادهای فرهنگی و دینی به مجموعه های نظام‌مند از پیشرفت دشمن جلوگیری می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه دشمنان همواره نظام درصدد هستند تا اهداف شوم خود را پیش ببرند، گفت: همه باید با کمک یکدیگر، مجموعه‌های فرهنگی ـ دینی را به مجموعه نظام‌مند، رصدگر و تحلیل‌گر تبدیل کنیم تا دشمنان در پیشبرد اهداف خود ناکام بمانند.
حجت الاسلام دشتكي مديركل تبليغات اسلامي همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبت‌های مذهبی این استان، گفت: دهه مبارک فجر ایام با برکتی برای ملت ایران و تمام مستضعفان جهان است، امروز ایران اسلامی با استقلال، امید و خودباوری جایگاه والایی در دنیا دارد و بهترین الگو برای تمام ملت های آزاده است در حالی که پیش از انقلاب کشور در اوج وابستگی بود اما به فضل خدا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به اوج استقلال و خودباوری رسید.


وی در ادامه افزود: خودباوری و امید روح معنوی و اجتماعی جامعه را تقویت می‌کند، انقلاب اسلامی ما را از اوج ذلت به اوج عزت رساند و در نهایت از وابستگی کامل به استقلال و عزت رساند.


حجت الاسلام دشتکی تصریح کرد: استقلال و اقتدار ایران اسلامی سرمایه‌ای است که باید با تأمل به آنها نگاه کرد و این خودباوری و استقلال قابل قیمت‌گذاری از منظر مادی نیست زیرا روح معنوی و اجتماعی جامعه شده است و این امر  موتور محرکی برای رسیدن انسان به سعادت است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در ایام دهه فجر باید رویکرد تحلیلی را درجامعه نهادینه کنیم تا مردم یک مقایسه تحلیلی انجام دهند، خودباوری ها و جایگاه والایی که امروز کشور در آن قرار دارد مدیون اندیشه های والای امام (ره) که برخواسته از قران و عترت است، می باشد.


وی خاطر نشان کرد: ملت با عزت ایران اسلامی در تمام صحنه ها حضور فعال دارند  و این موضوع بارها ثابت شده است، باید با یک برنامه ریزی صحیح از حضور مردم نهایت بهره را در راستای تقویت باورهای دینی و آرمان های انقلاب داشته باشیم، اگر بحث محتوایی را با نگاه تحلیلی ارائه کنیم فضا محیا است و مردم نهایت بهره را می‌برند، در این زمینه هیأت های مذهبی بسیار اثر گذار هستند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان همچنین بر نظام‌مندی و رصد برنامه‌های ایام فاطمیه تأکید کرد و افزود: امروزه مساجد، روحانیان، هیئات مذهبی و مداحان، اثرگذاری قابل توجهی بر جامعه دارند، ایثارگران جبهه فرهنگی نظام استکبار را به چالش کشیده اند و غربی ها در صدد هستند که اهداف شوم خود را عملی کنند، از این رو در این زمینه نظام مندی در اجرای برنامه‌ها  و رصد فعالیت ها به این موضوع کمک زیادی می‌کند.


وی با بیان اینکه دشمنان نظام درصدد هستند تا اهداف شوم خود را پیش ببرند، افزود: همه باید با کمک یکدیگر، مجموعه‌های فرهنگی ـ دینی را به مجموعه نظام‌مند، رصدگر و تحلیل‌گر تبدیل کنیم تا دشمنان در پیشبرد اهداف خود ناکام بمانند.


حجت الاسلام دشتکی درباره برپایی مراسم ایام فاطمیه با رویکرد تبیینی تأکید کرد: در این ایام بیان وقایع با رویکرد تحلیلی و گاه انطباق آن با موضوع روز لازم است تا برخی نکات انحرافی از سوی معاندان به ویژه در حوزه فرهنگی و اعتقادی بر مردم روشن شود./967/پ202/ب6

ارسال نظرات