۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۲۴۳۳۳۲

همایش بزرگ رسول مهربانی‌ها در ارومیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ رسول مهربانی‌ها با محوریت خانواده و تربیت فرزندان در کانون بسیج جوانان ارومیه برگزار شد.
حضرت محمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همایش بزرگ رسول مهربانی‌ها با محوریت خانواده و تربیت فرزندان و با مدیریت اندیشکده دین و زندگی، امروز در کانون بسیج جوانان ارومیه برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام حسین قدوسی، استاد برجسته حوزه و دانشگاه کشور در این همایش با اشاره به اهمیت پرداختن به تربیت صحیح فرزندان، اظهار داشت: فرزندانی که در کانون خانواده‌های سالم و مذهبی تربیت می‌شوند، از سلامتی روحی و روانی بیشتری برخوردار هستند.

 

وی ضمن یادآوری واقعه مرگ و هجرت انسان از عالم دنیا به آخرت که دار بقاء است، افزود: خداوند کریم در کتاب آسمانی خود می‌فرماید؛ «کلُ نفسٍ ذائقةِ الموت» یعنی هر موجودی که پا به عالم هستی می‌گذارد به ناچار طعم مرگ را می‌چشد و گریزی از مرگ نیست.

 

حجت‌الاسلام قدوسی با به نمایش گذاشتن تصاویری از مراحل مرگ و هجرت انسان به عالم آخرت و مشاهده نتیجه اعمال در آخرت، ادامه داد: هر کسی نتیجه کردار خوب و بد خود را در آخرت مشاهده می‌کند و اعضا و جوارح انسان علیه او شهادت می‌دهد.

 

وی تاکید کرد: سرپرستان خانواده‌‌ها دقت کنند تا فرزندان خود را با تعالیم رهایی بخش دین اسلام آشنا کنند و آنان را تشویق به خواندن نماز و رعایت احکام دین اسلام کنند و همانگونه که خداوند از آن‌ها خواسته است خود و اهل خانه‌شان را از آتش دوزخ نجات دهند.

 

گفتنی است در ضمن این مراسم حجت‌الاسلام قدوسی با پرسش و پاسخ از کودکان سعی در ایجاد فضایی مفرح و برقراری ارتباطی تاثیرگذاربا کودکان و نوجوانان کرد و با هداء جوایزی آنان را تشویق به توجه کردن به مسایل دینی کرد./936/پ203/ب4

ارسال نظرات