۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۲۴۴۶۹۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ملت ایران تهدید ها را به فرصت تبدیل کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود تحریم ها و تهدیدهای فراوانی علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: ملت ایران این تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده است.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز، در مراسم افتتاح ساختمان مدیریت درمان استان لرستان بیان داشت: هدف انقلاب اسلامی ایران ترویج دین، اسلام، مکتب، معنویت، استقلال و آزادی بوده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در ابعاد گوناگون بی نظیر است، افزود: انقلاب ما از رهبری بی نظیر نیز برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که هیچ جای دنیا چنین چیزی نیست که انقلابی با این اهداف مشخص و الهی شکل بگیرد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای رهبری شجاع، مدیر، مدبر، با تقوا، عادل و پاک است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به آرمان های انقلاب بیان داشت: اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران نیز بی نظیر است.

انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بی نظیری داشته است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بی نظیری داشته است، خاطرنشان کرد: هیچ انقلابی همچون انقلاب اسلامی ایران دستاورد علمی، صنعتی، اجتماعی و بین المللی نداشته است.

وی با اشاره به تهدیدها و تحریم های دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: ایران اسلامی با وجود این شرایط  توانسته همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز توانسته با تکیه بر توان، تولیدات داخلی و خوداتکایی در زمینه های گوناگون از کشورهای برتر دنیا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امروز شاهد پیشرفت های فراوانی در حوزه سلامت هستیم و اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت گرفته است، افزود: تحول اساسی در این حوزه در کشور ایجاد شده است./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات