۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۴۴۷۷۱
مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد:

انقلاب اسلامی ابهت آمریکا در جهان را شکست

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد با این بیان که آمریکا با شکست از انقلاب اسلامی، رژیم شاهنشاهی به عنوان منبع اقتصادی و پایگاه استراتژیک خود را از دست داد، گفت: اعتبار لیبرالیسم آمریکایی و ایدئولوژی مدرنیته و آرمان های آن و از همه مهمتر ابهت ابرقدرتی آن با این شکست در ایران خدشه‌دار شد.
انقلاب اسلامي

 مرضیه پارسایی راد، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با بیان این که انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، دستاوردهای عظیمی را در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی برای ملّت ایران به ارمغان آورد، افزود:  از جمله این دستاوردها خصوصاً در بخش سیاسی مشارکت دادن مردم در تعیین سرنوشت خود است؛ خودکفایی ایران در بسیاری از عرصه‌های اقتصادی، پزشکی، نظامی نیز از دستاوردهای این انقلاب است.

 

وی ادامه داد: معرفی چهره‌های فعال، علمی و رو به پیشرفت از ایران و ایرانی در عرصه‌های اجتماعی را نیز می‌توان از دستاوردهای اجتماعی نظام مقدس انقلاب اسلامی دانست. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پا گرفت و برای تحقق این هدف تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیاری صورت گرفت.

 

مدیر مدرسه علمیه حضزت زینب(س) با بیان این که دولتمردان غربی و جبهه استکبار  اساساً با هر ملت و کشوری که هدفش استقلال، ترفیع و پیشرفت ملت و مردمش باشد سر عناد و ناسازگاری دارد، تأکید کرد:  این کینه توزی‌ها درباره کشور ایران و انقلاب اسلامی ما به مراتب بیشتر است چرا که این انقلاب در پرتو اسلام و با تدبیر و مدیریت رهبری برخاسته از مردم و بدون هیچ اعتنایی به دولتمردان غربی، با سرعت  در مسیر پیشرفت و تعالی استقلال پیش می‌رود.

 

انقلاب اسلامی ابهت ابرقدرتی آمریکا را خدشه‌دار کرد 

وی با این بیان که آمریکا با شکست از انقلاب اسلامی، رژیم شاهنشاهی به عنوان منبع اقتصادی و پایگاه استراتژیک خود را از دست داد، تصریح کرد:   اعتبار لیبرالیسم آمریکایی و ایدئولوژی مدرنیته و آرمان های آن و از همه مهم تر ابهت ابرقدرتی آن با این شکست در ایران خدشه‌دار شد بنابراین ریشه این کینه توزی‌ها عمیق‌تر از آن است که در سطح رفتارهای عادی قابل تحلیل باشد.

 

پارسایی راد با تأکید بر این که توجه به نیازهای عمومی و جاری مردم و تلاش برای رفع آن نیازها می‌تواند بهترین قدردانی از مردم باشد، گفت:  توجه به حقوق اساسی مردم  در عرصه‌های گوناگون و دفاع از حقوق مردم در عرصه‌های ملی و بین المللی نیز ضرورت دارد.

 

ورود مسؤولان دولتی به حاشیه‌ها آن ها را  از پرداختن به مسائل مهم جامعه باز می دارد

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) به فرمایش رهبری «دولتی‌ها هم مراقب باشند حاشیه سازی نکنند و ضمن خودداری از بیان حرف های غیر لازم دو دستگی به وجود نیاورند» اشاره و اظهار کرد:  ورود پیدا کردن مسؤولان دولتی به حاشیه‌ها آن ها را  از پرداختن به کلیات و مسائل مهم نظام و جامعه باز می دارد که این مسأله سبب تأخیر در  مسیر پیشرفت و اعتلای جامعه می شود.

 

وی در ادامه گفت: حاشیه سازی‌ها برای دولت  آسیب زیادی خواهد داشت؛ قوت و قدرت خدمت رسانی به مردم کاسته می شود، کار و فعالیت و خدمت مستمر به مردم را مختل می‌کند بنابراین ضرورت دارد مسؤولان که تابع ولایت هستند این سخن رهبر معظم انقلاب را جدی بگیرند.

 

پارسایی راد با بیان این که  درایت و هوشمندی رهبر انقلاب و بصیرت مردم همواره  نقشه‌های دولتمردان غربی را نقش بر آب کرده است و نیز دولتمردان و مردم  را بر دفاع از ارزش های اسلامی مصمم‌تر می‌ کند، افزود:  سخنان و  القائات منفی  برخی افراد در کشور با هدف ایجاد شبهه در دل مردم و ایجاد نارضایتی در بین آن ها بیان می‌شود تا از این رهگذر بتوانند به اهداف شوم خود در زمینه دخالت در سرنوشت مردم و نظام دست یابند.

 

وی یادآور شد: در واقع مخالفان نگران، می‌خواهند کارنامه دولت را تیره و تار نشان داده و تصویری ناکارآمد از دولت به جامعه القا کنند چون منافع خود را در خطر می‌بینند./844/ت302/ب5

 

ارسال نظرات