۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۲۴۵۰۱۲
آیت الله علما:

مدیریت اسلامی نظام، قدرت‌های جهان را به زانو در آورده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امام راحل از آغاز حرکت خود در سال 42 همیشه در تمام فراز و نشیب‌ها بر روی کلمه اسلام تأکید داشتند و آنچه امروز انقلاب را با اقتدار نگه داشته همین کلمه اسلام است.
امام جمعه كرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، نشست شورای همگرایی اصولگرایان استان کرمانشاه عصر روز گذشته با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و جمع زیادی از چهره های سیاسی، فرهنگی، حوزوی و دانشگاهی استان در دانشکده علوم قرآنی این شهر برگزار شد.


امام جمعه کرمانشاه در این همایش بیان کرد: مبارزات نیروهای انقلابی زیر سایه رهبری امام خمینی(ره) سبب شکل گیری نظامی شد که بر پایه قوانین اسلامی بنا شده است.


وی در ادامه افزود: قدرت اسلام دشمنان را متوقف کرده است، همه باید حول ارزش‌های اسلامی به خدمت بپردازیم؛ به گفته آیت الله صدر امام خمینی(ره) ذوب در اسلام بود، امام راحل از آغاز حرکت خود در سال 42 همیشه در تمام فراز و نشیب‌ها بر روی کلمه اسلام تأکید داشتند و آنچه امروز انقلاب را با اقتدار نگه داشته همین کلمه اسلام است.


آیت الله علما تصریح کرد: در گذشته اگر انقلابی می خواست در هر کشوری به پیروزی برسد بایستی وابسته به یکی از قدرت های شرقی و یا غربی بود اما انقلاب اسلامی ایران این قانون نانوشته را باطل کرد، حرکت اسلامی امام راحل سبب شد که چهره جدیدی از انقلاب به جهانیان معرفی شود و آن انقلاب بر پایه ارزش های اسلامی بود.


وی خاطر نشان کرد: امام راحل به وسیله اسلام ایران را مدیریت کرد، بیش از سه دهه است که مدیریت اسلامی نظام، قدرت های جهان را به زانو در آورده است.


نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: تمامی افراد در جامعه اسلامی بایستی خدمت بر اساس اصول و ارزش های اسلامی را سرلوحه کار خویش قرار دهند، اگر چنین رویکردی در جامعه گسترش یابد هیچ کس نمی تواند چشم طمع به کشور و نظام ما داشته باشد.


آیت الله علما در ادامه سخنان خود همچنین به اثرگذاری انقلاب اسلامی ایران بر کشورهای جهان اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی نقش اول منطقه را ایفا می کند، آنچه که امروز در بسیاری از کشورها به عنوان بیداری اسلامی می بینیم الگو گرفته از انقلابی است که در ایران رخ داد.


قدرت ایران در سطح منطقه و جهان به چنان جایگاهی رسیده است که کشورهای دیگر ایران را برای تحولات خود الگو قرار می دهند./967/پ203/ب4

ارسال نظرات