۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۲۴۵۱۶۲
نماینده شرق مازندران در مجلس:

شهدا نماد دین مداری و ولایت مداری هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای جامعه ما نماد دین مداری و ولایت مداری هستند.
مقيمي، نماينده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، احمدعلی مقیمی شب گذشته در چهاردهمین یادواره ده تن از شهدای روستای شهاب‌الدین نکا افزود: ریشه انقلاب از سال 42 به صورت رسمی شکل گرفت و اکنون پس از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهبری های مقام عظمای ولایت روز به روز بر اقتدار این انقلاب افزوده می شود.

 

وی با بیان این که این انقلاب با خون شهدا تنومند شده و به دردخت بزرگی تبدیل شده است، اظهار داشت: رزمندگان و شهدای ما با اخلاص و عمل به دستور ولی امر زمان خود پای در جبهه ها گذاشتند و بصیرت و ولایتمداری آنان موجب پیروزی شان شد.

 

مقیمی با اشاره به این که ماندگاری شهدا به دلیل معامله‌ای است که با خدا کردند، ادامه داد:  توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های بلند این انقلاب، صداقت و راستگویی در کردار سرلوحه کار و عمل شهدای ما بود و چون در این معامله به متاع دنیوی نمی اندیشیدند خداوند قرب درگاه خود را نصیب حالشان کرد.

 

نماینده نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با تبریک دهه فجر یادآور شد: دهه فجر بیانگر تلاش و مجاهدت های امام راحل، رهبری، شهدا، شخصیت ها و مردمیاست که جانانه در برابر طاغوت ایستادند تا این کشور از بندگی طاغوت نجات یافته و به روشنایی برسد.

 

وی گفت: حفظ ارزش ها و شعائر انقلاب از مهم ترین وظایفی است که بر عهده ما نهاده شده و هر روز که از عمر انقلاب می گذرد درخت انقلاب تنومندتر می شود و در شرایط فعلی که همه حمله ها به سمت ایران است باید از آرمان های انقلاب دفاع کنیم تا این انقلاب و ارزش ها حفظ شود.

 

مقیمی  با اشاره به این که افراد زیادی در راه به ثمر رساندن این انقلاب نقش داشته اند، اظهار داشت: در دوره رژیم منحوس پهلوی بیشترین هجمه ها و فشارها متوجه ملت مظلوم ایران بود، اما با درایت معمار کبیر انقلاب اسلامی این نهضت مقدسی که امام راحل آغازگر آن بود به نتیجه رسید.

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی  در ادامه با اشاره به پیشرفت های مختلف ایران اسلامی یادآور شد: اکنون در حوزه های مختلف جزء برترین ها هستیم و همه پیشرفت های کنونی ما در گرو رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

 

وی با بیان این که سفارش و مهم ترین درس شهدا به جامعه ولایت مداری آنان بود، گفت: اکنون همه ما باید با اطاعت کامل از رهبری، سخنان و دستوران ایشان را فصل الخطاب خود قرار دهیم و با دوری از اختلاف و حفظ وحدت در مسیر راه شهد ا قرار گیریم تا آسیبی به این مملکت وارد نشود./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات