۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۴۵۱۹۱
آیت الله شبستری:

ملت ایران هیچ گاه از شعارهای اصولی خود عقب‌نشینی نمی کند/ راهپیمایی 22بهمن حراست از دستاوردهای علمی نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تأکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: استکبار جهانی باید بداند ملت ایران ملتی سربلند و آزاده است که لحظه‌ای هم از شعارهای اصولی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: شعار محوری و رمز رزمایش حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن در کشور لبیک یا رسول‌الله است.


آیت الله شبستری در ادامه یادآور شد: با توجه اهانت به ساحت مقدس خاتم حضرت محمد(ص) در نشریه فرانسه و به منظور کوری چشم دشمنان رسول اعظم، ملت ایران با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن به مردم دنیا اعلام می‌کنند که عاشق و دوستار پیامبر اکرم(ص) و گل سرسبد انبیا هستند.


وی با بیان این‌که حفظ نظام جمهوری اسلامی و تقویت نظام بستگی به حمایت مردم در صحنه‌های مختلف دارد، خاطرنشان کرد: به یقین راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشکوه‌تر از سال‌‌های گذشته برگزار می‌شود، حضور حداکثری ملت در این جشن بزرگ انقلاب از ابعاد مختلف قابل اهمیت و توجه است.


نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: امسال ملت ایران علاوه بر اثبات علاقه به نظام اسلامی، استقلال و وفاداری به رهبری و تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی به شکرانه امنیت کشور حضور گسترده‌تر خواهند داشت، قطعا این حضور حداکثری را دشمنان نظام اسلامی رصد خواهند کرد.


وی با تأکید بر این‌که تسلیم شدن در مقابل یاوه‌گویی‌های آمریکا در قاموس ملت ایران و آذربایجان معنا و مفهومی ندارد، تصریح کرد: یاوه‌گویی‌های سخنگوی آمریکا که گفته در مذاکرات هسته‌ای محدودیت‌های موشک‌های ایران نیز مطرح است، بیشتر شبیه رویایی می ماند که تعبیر نخواهد شد.


امام جمعه تبریز گفت: ملت ایران پاسخ آمریکا را بار دیگر در خیابان‌های ایران می‌دهند و اعلام می‌کنند تسلیم شدن در مقابل یاوه‌گویی‌های آمریکا در قاموس ملت ایران و آذربایجان معنا و مفهومی ندارد. استکبار جهانی باید بداند ملت ایران ملتی سربلند و آزاده است که لحظه‌ای هم از شعارهای اصولی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.


وی با بیان این‌که حضور حداکثری ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه ای عظیم برای مسؤولان جهت حضور مقتدر در مذاکرات با طرف غربی خواهد بود، افزود: نقطه اتکای دولتمردان همواره اراده شکست‌ناپذیر ملت بوده و با وجود وحدت، همدلی و یکپارچگی، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.


نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود پرتاب موفقیت آمیز چهارمین ماهواره ایرانی را نشانه بالندگی و پیشرفت ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: پرتاب چهارمین ماهواره ایران با نام فجر بعد از ماهواره‌های سینا، امید و رصد با نشان از پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه علم هوافضا دارد.  


وی مهم‌ترین برنامه و هدف انقلاب اسلامی را توسعه علمی، استقلال و دفاع از آزادی دانست و خاطرنشان کرد: امام معتقد بود یک کشور وقتی آسیب می‌ بیند که ملت‌اش بی‌تفاوت باشد و در مسائل سیاسی مردم کنار بروند، بنابر این راهپیمایی پرشور 22بهمن نوعی حراست از دستاوردهای علمی نظام نیز خواهد بود./935/پ201/ب6

ارسال نظرات