۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۴۵۲۰۸
امام جمعه موقت سمنان:

جمهوری اسلامی ایران هرگز از حقوق مسلم ملت خود عقب نشینی نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت سمنان با انتقاد از یاوه‌گویی‌های اخیر اوباما، رییس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر لزوم تشدید فشار و تحریم علیه کشورمان، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز از حقوق مسلم ملت خود عقب نشینی نخواهد کرد.
امام جمعه موقت سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام سیدجلال احمدپناهی، امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته سمنان، با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تأکید بر برگزاری با شکوه جشن های ایام الله دهه فجر اظهار داشت: بهترین فرصت بازگویی و تبیین دستاوردهای انقلاب به آحاد مردم همین ایام است.

 

وی یکی از مهم ترین رهاورد‌هادی برنامه‏ها و جشن‏های دهه مبارک فجر را حفظ ارزش‌ها و انتقال آرمان‏های اصیل انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بازگویی ریزش‏ها و رویش‏های انقلاب اسلامی برای مردم جهت آشنایی و آگاهی بهتر از آنچه رخ داده است، ضروری است.

 

امام جمعه موقت سمنان ایام الله دهه فجر را به مفهوم « لیال عشر» در آیات قرآن کریم تعبیر کرد و تصریح کرد: ملت ایران پایه‏های نظام سلطه را به لرزه افکنده است و با وجود گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم دشمنی دشمنان علیه ملت و نظام ما، مردم هوشیارانه توطئه‏های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده‏اند .

 

حجت الاسلام احمدپناهی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از یاوه‌گویی‌های اخیر اوباما، رییس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر لزوم تشدید فشار و تحریم علیه کشورمان، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز از حقوق مسلم ملت خود عقب نشینی نخواهد کرد.

 

وی با اشاره به سخنان اوباما درباره فشار بر ایران از طریق مذاکرات برای تسلیم دستگاه دیپلماسی کشورمان در برابر آنان گفت: این سخنان با روح مذاکرات و توافقات مقدماتی با دیپلمات‌های ایران هیچ‌گونه سنخیتی ندارد و تنها بر بی‌اعتمادی مردم و مسؤولان ما نسبت به آنها می‌افزاید.

 

امام جمعه موقت سمنان در پایان با تقدیر از تلاش‏های دولتمردان به ویژه مسؤولان استان سمنان در خدمات رسانی به هموطنان از مردم مؤمن، خداجوی و شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه اهالی دیندار استان سمنان برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال دعوت به عمل آورد./977/پ201/ب6

ارسال نظرات