۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۴۵۶۴۳
به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان؛

مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان برگزار می شود.
انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و با همکاری کانون شاهد، دانشگاه جامع علمی کاربردی و مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید بعد از ظهر دوشنبه 20 بهمن ماه، ساعت از 18:30 در محل خانه شهر کرمان برگزار می شود.

 

مجتبی گوهرریزی، رییس مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید استان کرمان، در رابطه با جزئیات این جشن به خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت: این جشن در چند بخش متنوع و جوان پسند در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: در ابتدای مراسم دکتر معافی به حضار خوش آمد می گوید، سپس سردار حسنی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، سخنرانی کوتاهی خواهد داشت.

 

گوهرریزی خاطرنشان کرد: در ادامه برنامه، گروه کرخوانی کودکان آقای نکوئی به صورت بومی و محلی برنامه اجرا خواهد کرد و سپس رضا بیجاری، خواننده جوان کرمانی در سه قسمت از برنامه سرودهایی را در رابطه با انقلاب اسلامی و دهه فجر اجرا خواهد کرد.

 

وی اجرای زنده سرود جمهوری اسلامی از سوی گروه موزیک نیروی انتظامی و جمع خوانی قرآن کریم به وسیله گروه تواشیح را از دیگر برنامه های این جشن برشمرد و گفت: در پایان از دانشجویان علمی، قرآنی مرکز علمی کاربردی استان کرمان تجلیل به عمل می آید.

 

گوهرریزی در پایان از عموم همشهریان گرانقدر برای شرکت در این جشن دعوت به عمل آورد./9703/پ203/ب4

ارسال نظرات