۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۲۴۵۶۸۷
نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد مازندران:

پیشرفت و اقتدار امروز کشور در گرو ولایت مداری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد منطقه کشور، تداوم انقلاب را در ادامه راه امام و بیعت مردم با رهبری و ولایت دانست و تصریح کرد: تبعیت مردم از ولایت فقیه و حضور در تمام صحنه های انقلاب دلیل ماندگاری و استمرار انقلاب اسلامی است و نسل های جدید جامعه نیز باید این مسیر را ادامه دهند.
نماينده ولي فقيه در دانشگاه آزاد منطقه سه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام سید حسین ابراهیمیان، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی مازندران  امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجدجامع مرزیکلای بابل به نقش رهبری امام راحل برای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای بررسی شیوه رهبری و هدایت انقلاب و رمز و رازهای آن علیرغم توطئه ها و فشارهای داخلی و خارجی است.

 

وی ادامه داد: امام راحل یکی از موفق ترین رهبران جهان معاصر در اداره یک جامعه و تربیت و ایجاد تغییر و قرار دادن انرژی گسترده و قوی انقلاب برای پیشرفت یک جامعه محسوب می شود و این اعتراف بسیاری از دانشمندان جهان است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه به دیدگاه برخی از تحلیل گران غربی در خصوص گسترده تر شدن دامنه انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: رهبر انقلاب ایران توانست از تپه های خاموش، کوه های آتش فشان بر پا کند و بسیاری از دانشمندان و متفکران غربی نیز اذعان دارند تنها انقلاب که هنوز نیامده است انقلاب ایران با رهبری خمینی است.

 

وی افزود: همه انقلاب های جهان برای تحلیل گران قابل پیش بینی بود و تنها انقلاب اسلامی ایران است که به عنوان بزرگترین انقلاب قرن در جهان غیر قابل پیش بینی بود.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان به نقش مردم و تاکید امام راحل برای مشارکت عمومی مردم در امور اجرایی کشور اشاره کرد و گفت: به اعتراف تحلیل گران غربی امام خمینی(ره) مردمی ترین انقلاب تاریخ را پی ریزی کرد و این رهبر انقلاب ایران جهان را بسوی دینی شدن سوق داد.

 

وی ادامه داد: در زمانی که دنیای غرب و شرق با شعار جدایی دین از سیاست حکومت هایی بر اساس مکاتب امانیسم را برای بشریت به ارمغان آورده بودند، امام خمینی(ره) با شعار نقش دین در اداره جامعه وضع سیاسی جهان را تغییر داد.

 

استاد حوزه علمیه بابل به محبوبیت امام راحل در بین مردم ایران و جهان پرداخت و اذعان کرد: استقبال مردم در روز ورود و بدرقه امام راحل در روز رحلتش نشان داد که چگونه بلوغ ده ها میلیون نفر انسان را به همراه داشت به اعتراف همگان امام راحل یکی ازموفق ترین رهبران بشریت بود و شایسته است تا جوانان امروز این مرزو بوم راز موفقیت امام را که راز موفقیت این کشور است کشف کنند.

 

وی یکی از رازهای موفقیت امام خمینی(ره) را خستگی ناپذیری ایشان عنوان کرد و افزود: ایشان یک انسان پر از صبر، استقامت و مقاومت در برابر مشکلات و ناملایمات زندگی بود و مروری بر زندگی این مرد نستوه این ادعا را ثابت می کند که بنیانگذار کبیر انقلاب مردی صبور و مقاوم بود که خستگی را از پا در آورد.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان به دیگر ویژگی شخصیتی امام راحل پرداخت و گفت: ایشان به قدری دارای شخصیت محکم و با استقامتی بود که  حالت و مسائل گوناگون زندگی امام را تغییر نمی داد و در تمام مراحل زندگی چه در تبعید، در فرار شاه، در آمدن به وطن بعد از سال ها تبعید همان گونه ثابت حال بود.

 

وی تداوم انقلاب را در ادامه راه امام و بیعت مردم با رهبری و ولایت دانست و تصریح کرد:  تبعیت مردم از ولایت فقیه و حضور در تمام صحنه های انقلاب دلیل ماندگاری و استمرار انقلاب اسلامی است و نسل های جدید جامعه نیز باید این مسیر را ادامه دهند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد مازندران، نمونه بارز حضور مردم در صحنه را شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و افزود: امسال نیز مردم ولایتمدار ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب خواهند زد و بیعت مجدد با رهبری و نظام اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات