۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۴۵۷۳۶
رییس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین:

در تمام مشکلات کشور و انقلاب دست خبیث آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمودار است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین خاطر نشان کرد: از زمان انقلاب 36 سال می‌گذرد و در تمام مشکلات ما دست خبیث آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمودار است. پس از جنگ دشمنان برای ما اتاق فکر به راه انداختند چرا که فهمیدند این انقلاب با شگردهای نظامی از پای درنخواهد آمد.
حجت الاسلام قابل

حجت الاسلام علی قابل، رییس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره عملکرد رژیم ستمشاهی گفت: رژیم شاه برای مردم هیچ ارزشی قائل نبود و آنها را به دور از انسانیت می‌دانست، محمدرضا شاه پهلوی به جای این‌که در مقابل مردم ایران خاضع باشد، سرسپرده بیگانگان بود و می‌گفت امید من به دولت‌های غربی و ارتش است.

 

رییس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین با اشاره به شکنجه‌های متعددی که از سوی ساواک صورت می‌گرفت اظهار کرد: در آن زمان جنازه بسیاری از جوانان ما پیدا نشد، زیرا اجساد به خانواده‌ها تحویل داده نمی‌شد و آنها را در دریاچه نمک قم می‌انداختند. پس از پیروزی انقلاب مردم برای برگزاری مراسم یادبود جوانان و فرزندانشان به کنار دریاچه نمک قم می‌رفتند.

 

حجت الاسلام قابل با ذکر خاطر‌ه‌ای از حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: ایشان فرمودند: زمانی که جهت تبعید مرا از قم خارج می‌کردند، در جایی از مسیر عادی خارج شدیم و من تصور کردم که قرار است مثل تمام زندانیان سیاسی به دریاچه نمک انداخته شوم اما در آن لحظه به قلبم مراجعه کردم و دیگر نترسیدم.

 

وی افزود: انقلاب ما در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید و امام اعلام کردند که 22 بهمن به عنوان یوم الله سرآغاز حکمت الهی در جهان است یعنی با آنکه تمامی روزها یوم الله است در آن روز مردم آثار لطف و قدرت نمایی خداوند را درک کردند.

 

رییس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین خاطرنشان کرد: در آن زمان برخی فکر می‌کردند با بیرون راندن شاه همه مشکلات حل خواهد شد، اما پس از آن دشمن درونی سینه به سینه انقلاب ایستاد و فاجعه آفرید.

 

وی ادامه داد: پس از آن فتنه خلق عرب و فتنه ترکمن‌ها شروع شد به نحوی که روی در و دیوار نوشته بودند «فدایی، ترکمن، پیوندتان مبارک»، پس از آن نیز کشور با فتنه سیستان و بلوچستان مواجه شد و منافقان هم با ترور بیش از 12 هزار نفر از مردم کشورمان، ایام شیرین پیروزی را به کام مردم تلخ کردند.

 

حجت الاسلام قابل ابراز کرد: زمانی که منافقان شهید دستغیب را به شهادت رساندند اعلام کردند که ما یکی از وابستگان امپریالیسم را کشتیم، آنها مرتب ائمه جمعه ما را می‌کشتند و آنها را به دوستی با آمریکا و همکاری با غرب متهم می‌کردند در حالی که خودشان در کنار کاخ سیاه دفتر داشتند.

 

وی در ادامه با بیان کارشکنی های دشمنان در مسیر انقلاب یادآور شد: منافقان در زمان جنگ تحمیلی گندم‌زارهای کشاورزان را آتش می‌زدند که با پیگیری های مأموران انقلاب معلوم شد تمام این کارشکنی ها به لانه جاسوسی آمریکا مربوط می‌شود.

 

کارشناس مسائل سیاسی افزود: از زمان انقلاب 36 سال می‌گذرد و در تمام مشکلات ما دست خبیث آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمودار است. پس از جنگ دشمنان برای ما اتاق فکر به راه انداختند چرا که فهمیدند این انقلاب با شگردهای نظامی از پای درنخواهد آمد.

 

وی در پایان گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که اعتماد به انقلاب، نظام، ارزش‌ها و ولایت فقیه و اتصال به 14 معصوم است که مردم ما را همیشه در صحنه نگه می‌دارد و عزم جدی دارد که تمامی این ارزش ها را از ما بگیرد./955/ت302/ب6

ارسال نظرات