۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۴۶۱۹۳
رییس شورای عالی استان ها:

راهپیمایی22 بهمن، مانور وحدت ملت ایران حول محور ولایت است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای عالی استان ها با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مانور وحدت ملت ایران حول محور ولایت فقیه است، گفت: مردم ایران در سخت ترین شرایط در کنار نظام ایستاده اند و با این حضور به جهانیان پیام خواهند داد که آنها حامی نظام و ولایت فقیه هستند.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، به نقل از ستادخبری« فجر 36 مشهد»، غلامرضا بصیری پور، رییس شورای عالی استان ها در خصوص برنامه های دهه فجر اظهار داشت: بعد از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و انقلاب پرشکوه مردم ایران هنوز مردم با عشق از انقلاب حمایت می کنند.

 

وی ادامه داد: 22 بهمن ماه هر سال فرصت است برای نشان دادن اقتدار، عزم ملی و به نمایش گذاشتن صلابت و انسجام ملتی که اسلام خواهی و استقلال طلبی خود را با ایستادگی، به رخ جهانیان کشیده است.

 

بصیری پور در خصوص برنامه های دهه فجر شهرداری در مشهد گفت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی که در سطح شهر و برای عام مخاطبان برگزار می شود، باید با محوریت مردم بوده و به گونه ای برنامه ریزی شود که زمینه برگزاری این جشن ها توسط صاحبان اصلای انقلاب و نظام فراهم شود.

 

رییس شورای عالی استان ها با تاکید بر نقش عزم مردم و حمایت از ولایت فقیه در پیروزی انقلاب ادامه داد: مردم غیرتمند ایران با انقلاب سال 57 همبستگی خود را به جهان نشان دادند که این خود بیانگر پیوند استوار مردم با آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه پس از گذشت 36 سال از انقلاب، مردم همچنان در صحنه حضور دارند، گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر اینکه همچون سال‌های گذشته تجدید میثاقی با شهدا و آرمان‌های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است، خود مُهر تاییدی بر پیشرفت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی کشور خواهد بود.

 

بصیری پور بر لزوم مشارکت مردمی در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: مردم ما همواره با مشارکت حداکثری خود در برنامه های دهه فجر نشان داند که پشتیبان نظام هستند و این همراهی باید همچنان پر قدرت ادامه داشته باشد.

 

عضو شورای شهر مشهد حضور باشکوه مردم را مانور وحدت ملت ایران حول محور ولایت فقیه خواند و اظهارکرد: ملت ایران در سخت ترین شرایط حضور و ایستادگی خود را در کنار نظام و آرمان های امام (ره) ثبت کرده اند و با این حضوربه جهانیان پیام خواهند داد که آنها حامی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تابع ولایت فقیه هستند و حاضر نیستند هیچ گاه حمایت خود را از نظام اسلامی کوتاه کنند./1310/د102/ب6

ارسال نظرات