۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۲۴۶۲۳۲
امام جمعه موقت مشهد اردهال:

کلام رهبر معظم انقلاب همان کلام امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان گفت: مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که ذره ای از اصول خود عقب نشینی نخواهند کرد و تا آخرین نفس پای ارزش ها و عقاید خود ایستاده اند.
حجت الاسلام محمد عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد عباسی، امام جمعه موقت مشهد ادرهال کاشان سه شنبه شب در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع روستای بهار اردهال با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: قیام امام راحل از سال 1342 شروع شد که نهایتاً در سال 57 با رشادت ملت ایران به پیروزی رسید و معادلات استکبار جهانی را برهم زد.

 

وی افزود: دشمنان ادعا می کردند که یک روحانی مذهبی نمی تواند رهبری یک جامعه را به عهده داشته باشد، اما امام راحل با رهبری قدرتمند انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که دین از سیاست جدا نیست.

 

حجت الاسلام عباسی با اشاره به این که امام راحل در زمان تبعید خود به وسیله نامه با مردم ایران در ارتباط بودند، افزود: از این طریق زمینه ایجاد انقلاب را فراهم کرد که در 22 بهمن سال 57 توانستند با خواست خداوند نظام شاهنشاهی را شکست دهد.

 

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان گفت: هرسال بر شکوه و عظمت ایران اسلامی افزوده می شود و انقلاب ایران توانسته است کشورهای سراسر دنیا را تحت تأثیر قرار دهد، از این رو بیداری اسلامی در منطقه به تأسی از انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی گفت: کشورهایی که در سلطه سران مستکبر خود هستند با الگو گرفتن از راه امام راحل و ملت ایران به مبارزه با نظام سلطنتی برخواسته اند که در کشور های مصر، لیبی، یمن و غیره شاهد آن هستیم.

 

به گفته وی، مهمترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل بود که اگر رهبری جامع الشرایطی همچون امام راحل در رأس انقلاب نبود، شاهد پیروزی انقلاب اسلامی نبودیم.

 

وی افزود: امام راحل یک شخصیت الهی بود که توانست با همراهی ملت ایران و دیگر علما در مقابل تمامی مستکبران شرق و غرب عالم بایستد و نظام جمهوری اسلامی ایران را ایجاد کند.

 

حجت الاسلام عباسی با اشاره به این که برخی فکر می کردند که با فوت امام راحل، کشور ایران دچار مشکل خواهد شد، افزود: خوشبختانه بعد از امام راحل، رهبر معظم انقلاب سکان دار انقلاب اسلامی شد که کلام ایشان همان کلام امام راحل است.

 

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به این که امام راحل فرمود که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد، افزود: با همراهی ملت با نظام و ولایت شاهد حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف ملی و سیاسی هستیم که 22 بهمن امسال نیز مشتی محکم بر پیکره استکبار جهانی خواهد بود.

 

 

حجت الاسلام عباسی یاد آورشد: امسال با توجه به فشار غرب در رابطه با عقب نشینی ایران در مذاکرات هسته ای، مردم نشان خواهند داد که ذره ای از اصول خود عقب نشینی نخواهند کرد و تا لحظه آخر بر ارزش ها و عقاید خود پایبند هستند./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات