۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۲۴۶۳۱۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن رسالت مسؤولان را سنگین تر می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن رسالت دولتمردان را سنگین‌تر از گذشته می‌کند، زیرا آن‌ها موظف هستند خادمان ملت بوده و بتوانند با حضور گسترده مردم درصحنه‌های مختلف پشتیبانی از نظام، پاسخ شایسته به آن‌ها بدهند.
شهيد گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در بیرجند بابیان این‌که خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است، گفت: مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن دین خود را به شهدا و امام ادا کردند.

 

وی افزود: حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه نشان می‌دهد که فرهنگ ایثار و شهادت در متن جامعه زنده است، افزود: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده نبود دشمن بارها انقلاب را نابود می‌کرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن رسالت مدیران و دولتمردان را سنگین‌تر از گذشته می‌کند، زیرا آن‌ها موظف هستند خادمان ملت بوده و بتوانند با حضور گسترده مردم درصحنه‌های مختلف پشتیبانی از نظام، پاسخ شایسته به آن‌ها بدهند.

 

حجت‌الاسلام معصومی همچنین با اشاره به این‌که تاکنون بیش از 20 گلزار شهید در نقاط روستایی و شهری با کمک بسیج سازندگی بهسازی و مرمت‌شده است، گفت: تا اواسط سال آینده بیش از 80 گلزار شهید دیگر در خراسان جنوبی بهسازی و مرمت خواهد شد.

 

وی از برپایی نمایشگاه‌های سیره شهدا و حضور شهدای انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در مسیر راهپیمایی در سراسر استان بیش از 60 ایستگاه سیره شناسی شهدای انقلاب برپاشده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بابیان این‌که در مسیر راهپیمایی استقبال مردم از نمایشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی شهدا در بیرجند بسیار خوب بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر باوجود هجمه‌های تبلیغاتی دشمن اقبال نسل جوان به محصولات فرهنگی مرتبط با شهدا خوب بوده و کتاب‌های نیمه پنهان ماه و رمان‌های مربوط به شهدا و رزمندگان اسلام ازجمله رمان دا و رمان من زنده هستم از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در کشور بوده که اضافه بر جوانان موردعنایت رهبر انقلاب نیز بوده است.

 

وی همچنین در مسیر راهپیمایی 22 بهمن‌ماه از توزیع رایگان سربندها و پلاک‌های منقش به نام اهل‌بیت(ع) در میان کودکان و نوجوانان خبر داد و یادآور شد: در مسیر راهپیمایی در خراسان جنوبی بیش از دو هزار سربند و پلاک در میان کودکان و نوجوانان توزیع‌شده است./968/ت302/ب5

 

ارسال نظرات