۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۴۶۳۲۸
روحانیان شرق مازندران:

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، هیمنه قدرت های شرق و غرب را درهم شکست

خبرگزاری رسا ـ جمعی از ائمه جمعه و روحانیان شرق مازندران اعلام کردند: برگزاری با شکوه راهپیمایی22 بهمن، هیمنه ابرقدرت های شرق و غرب را شکست و به دشمنان نشان داد که ملت همیشه در صحنه ما با ولایتمداری پای آرمان های مقدس این انقلاب ایستاده اند.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، امروز روحانیت آگاه و همیشه در صحنه شرق مازندران همگام با سایر اقشار مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبری تجدید بیعت کردند و اعلام داشتند که هیچ گاه در صحنه های مختلف انقلاب مردم را تنها نمی گذارند.

 

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفت و گو با خبرگار رسا گفت: مردم ایران اسلامی در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی با حضور همیشگی در صحنه های مختلف این انقلاب وفاداری خود را به نظام ثابت کردند و امروز برگ زرین دیگری بر افتخارات این ملت افزوده شد.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت سرافراز ایران در 36 سال گذشته وفاداری خود به انقلاب را نشان دادند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت لبیک گفتن به مقام عظمای ولایت و اثبات و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود: دشمنانی که از ابتدا با نظام و انقلاب دشمن بودند، امروز هم تلاش می کنند تا به اهداف خود برسند اما هوشیاری و مقاومت مردم خنثی کننده نقشه های شوم دشمنان و ابرقدرت ها است.

 

امام جمعه نکا:

ملت ایران نشان دادند تحریم ها خللی در اراده ملت در دفاع از انقلاب ایجاد نخواهد کرد

 

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، امام جمعه نکا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: با گذشت 36 سال از این انقلاب، ملت ما همچنان پای ارزش‌های این نظام ایستاده‌اند و با این حضور سیاسی و آگاهانه خود در راهپیمایی نشان دادند که تحریم‌های اقتصادی و فشارها خللی بر اراده ملت در دفاع از این انقلاب و حفظ ارزش‌ها ندارد.

 

حجت‌الاسلام ‌لایینی با تاکید بر وحدت همه‌جانبه در کشور افزود: راهپیمایی امسال باید هرچه باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار و پیام‌های کوبنده مردم ایران به دشمنان جمهوری اسلامی ایران و اسلام مخابره شد.

 

امام جمعه گلوگاه:

۲۲ بهمن روز پیروزی حق بر باطل است

امام جمعه گلوگاه نیز با بیان این که ۲۲ بهمن روز پیروزی حق بر باطل است تصریح کرد: امروز روز تولد انقلاب است و باید این روز مهم را جشن بگیریم و حضور مردم در این راهپیمایی بزرگ در واقع حضور در سرنوشت این انقلاب و نشان دادن آرمان خواهی و استقلال طلبی ملت است.

 

حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی گفت: مردم ما با اطاعت پذیری از رهبری،بصیرت، خط‌شناسی، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی در این راهپیمایی شرکت کردند تا در این روز به یادماندنی بار دیگر حضوری فعال در صحنه انقلاب داشته  و ولایتمداری خود را ثابت کنند.

 

وی افزود: اکنون علیرغم قرار گرفتن در شرایط تحریم و اینکه با مقاومت ملت ما، دشمن تحریم‌ها و تهدیدها را علیه کشورمان بیشتر کرده است ملت با حضور گسترده آمدند تا بگویند از مشکلات اقتصادی، هراسی ندارند و حضور ما در صحنه، مشت محکمی  بر دهان استکبار جهانی است تا بداند مردم ایران اسلامی، انقلاب را تنها نمی گذارند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر نیز با بیان این که انقلاب اسلامی ایران که با تکیه بر رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و پشتوانه حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی به مدد الهی پیروز شد بیان داشت: انقلاب اسلامی به پشتوانه امام راحل، رهبری، خون شهدا و مردم اکنون الگوی بیداری اسلامی در جهان است که باید با وحدت این انقلاب به صاحب اصلی اش برسد.

 

حجت الاسلام مهدی خوشرو بیان داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن در واقع بیعت مجدد با آرمان های نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است که با حضور گسترده در این همایش ملی 22بهمن،حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی اعلام می کنیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر هم با قدردانی از مردم برای ایجاد این افتخار و عظمت برای ایران اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، به قدرت های استکباری اعلام کردند که حاضرند تا در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از همه هستی خود بگذرند تا آسیبی به این نظام وارد نشود.

 

حجت الاسلام سید محمد بابایی با اشاره به این که این بیداری اسلامی 36سال پیش از سوی امام راحل در کشور ما شکل گرفت و نهادینه شد، افزود: امام راحل به جهانیان نشان داد آنها باید در مسیر و راهی قرار گیرند که عزت، شرف و عظمت داشته باشد و امروز ملت ما با حضور گسترده  در راهپیمایی نشان دادند که حمایت از ولایت و دفاع از ارزش های انقلاب در راس برنامه های آنان است.

 

حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی رییس تبلیغات اسلامی نکا نیز گفت: حفظ استقلال و عزت کشور در عرصه‌‌های مختلف جهانی، مطرح شدن جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت بزرگ جهانی از دستاوردهای مهم این انقلاب است که امروز مردم با وحدت همه‌جانبه و حضور حماسی خود، عزت‌مندی ایران اسلامی را به جهان نشان دادند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات