۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۴۶۴۸۶

قدردانی شورای هماهنگی از حضور مردم آذربایجان شرقی در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای تأکید کرد: یوم الله 22 بهمن امسال تجلی نمایش قدرت، عظمت، شکوه، صلابت و بصیرت ملت ایران اسلامی بود.
مردم هميشه در صحنه تبريز در راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و شعور مردم استان برای تجدید بیعت با امام راه حل و رهبری در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.


در این بیانیه آمده است: یوم الله 22 بهمن امسال تجلی بارزی از نمایش قدرت، عظمت، شکوه، صلابت و بصیرت ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی بود که با تمام توان به صحنه آمده و اقتدار و پشتیبانی از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشیدند.


بنابر این گزارش، در این بیانیه اضافه شده است: مردم متدین و ولایتمدار آذربایجان شرقی و تبریز حماسه ای دیگر آفریده و یکبار دیگر پیشتازی، عظمت و سرافرازی خود را ثابت و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار این خطه قهرمان پرور ثبت کردند.


این بیانیه تأکید کرده است: راهپیمایان 22 بهمن در شرایط نا مساعد جوی و با وجود بارش برف و باران، با حضور با صلابت خود مشت محکم و پشیمان کننده ای به دهان استکبار جهانی و ایادی آن ها زدند و با قامت استوار اعلام کردند که ما تا آخر در دفاع از ولایت ایستاده ایم./935/د102/ب4

ارسال نظرات