۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۴۶۵۴۹
نجابت:

تیم مذاکره باید مطالبات مردم در راهپیمایی 22 بهمن را محقق کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مسأله هسته‌ای اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده باید با توجه به مطالبه مردم به مذاکره بروند و خواسته مردم را محقق کنند.
حسين نجابت نماينده اصولگراي مجلس

حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حضور پرشکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: هر سال راهپیمایی 22 بهمن با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

 

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مسأله هسته‌ای اشاره کرد و ابراز داشت: معظم‌له در پاسخ به مقامات آمریکایی فرمودند که در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ متقابل مردم را خواهید دید و مردم هم به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و سیلی محکمی بر دهان دشمن کوبیدند.

 

نجابت با تأکید بر این‌که مردم همیشه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته‌اند، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که پشتیبان و حامی این نظام هستند و هیچ وقت این نظام را تنها نخواهند گذاشت.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به تأثیرات این حضور پرشکوه در صحنه‌های بین‌المللی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی با راهپیمایی و حضور مردم در خیابان‌ها به پیروزی رسیده است و این اولین انقلابی بود که بدون کودتای نظامی و یا دخالت دیگر کشورهای خارجی به پیروزی رسید.

 

نجابت در ادامه با تأکید بر این‌که این یک حرکت تازه در دنیا بود، تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی برخی کشورها با کپی برداری از انقلاب مردم ایران انقلاب‌های مخملی را به راه انداختند ولی بدون حضور اکثریت به نتیجه رسیدند که نشان از دخالت کشورهای دیگر دارد.

 

وی با بیان این‌که حضور مردم پشتیبان حکومت و هشداری برای دشمنان است، گفت: این حضور با شکوه جاده را برای مسؤولان صاف می‌کند تا بتوانند تصمیم‌های صحیحی را برای پیشبرد منافع کشور اتخاذ کنند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این‌که مردم در راهپیمایی با شعار عدم پذیرش ذلت و تحقیر و مذاکره با عزت به میدان آمده بودند، خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده باید با توجه به مطالبه مردم به مذاکره بروند و خواسته مردم را محقق کنند./922/ت302/ج

 

 

ارسال نظرات