۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۴۷۰۶۶

برگزاری مسابقات ورزشی در حوزه علمیه آمل

خبرگزاری رسا ـ معاون حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل از برگزاری مسابقات ورزشی مدارس علمیه مازندران به میزبانی این حوزه علمیه خبرداد.
حوزه علميه امام حسن عسکري معاون حوزه علميه امام حسن عسکري آمل

حجت الاسلام نورالله براری، معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به این که مسابقات ورزشی در این حوزه علمیه برگزار می شود، گفت: این مسابقات در رشته ورزشی فوتبال با حضور نوزده تیم صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به این که در این مسابقات تیم هایی از مدارس علمیه مازندران و مدیریت حوزه های علمیه استان حضور دارند، بیان داشت: این مسابقات از روز دوشنبه، بیست و هفتم بهمن ماه به میزبانی حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل آغاز می شود.

 

حجت الاسلام براری، تصریح کرد: در مراسمی که با حضور مدیران صورت می گیرد از برگزیدگان این مسابقات تقدیر و قدردانی به عمل می آید.

 

معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که دین مبین اسلام سفارش فراوانی دارند  که همواره مسلمان باید ورزش کنند تا با کسب توانایی از آسیب‌های جسمی و روحی دور باشند، خاطرنشان کرد: توجه به ورزش سبب می‌شود تا انسان بتواند با طراوت و شادابی که از آن به دست می‌آورد در کلیه امور زندگی خود موفق باشد.

 

حجت الاسلام براری با اشاره به این که تحرک و پویایی از ویژگی‌های انسانی است، بیان داشت: ورزش کردن کمک شایانی به ایجاد و تقویت سلامتی جسمانی و روانی می کند و افرادی که با روش صحیح ورزش می‌کنند و یا دارای کارهای با تحرک هستند، سالم تر بوده و عمرشان از افرادی که کارهای بدون تحرک دارند بیشتر است.

 

معاون حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع)  آمل با تأکید بر این که همگان باید ورزش را جدی بگیرند و نسبت به آن اهتمام خاصی را داشته باشند، خاطرنشان کرد: همه باید برای سلامتی خودشان، ورزش را یک ضرورت و کار لازم به حساب آورند و جامعه ورزشکار، جامعه ای بانشاط و پر تلاش خواهد بود که می‌تواند منشأ تحولات و پیشرفت شود./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات