۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۲۴۷۸۸۴
امام جمعه شهرستان خورزوق:

امنیت امروز ما مدیون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کتابچی با اشاره به نقش شهدا در حفظ امنیت کشور گفت: شهدا همه جا حاضر و ناظر مجالس و مجامع ما هستند، شهیدان با خون خود امنیت ناموس و مال و جان ما را تأمین کردند.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین کتابچی امام جمعه شهرستان خورزوق امشب در یادواره سردار شهید رضاییان و 150 شهید شهرستان خورزوق ضمن عرض خیر مقدم به حاضران اظهار کرد: شهدا بدون شک و به طور حتم ناظر و حاضر و حاکم بر مجالس یادواره شهدا و مجامع ما هستند.

 

وی در ادامه با بیان خاطره ای از شهید سید مجتبی خواسناری افزود: شهدا در میان ما حاضر هستند و بسیاری دیده شده است که از خانواده خود حمایت می‌کنند، در همین شهر محضر خانواده شهیدی رسیدیم که مشکلات بسیاری داشتند اما همیشه خانواده شهدا علیرغم همه مسائل و مشکلات پای راه شهدا و انقلاب ایستاده اند و هرگز از آرمان‌های انقلاب و شهدا فاصله نمی‌گیرند.

 

حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم ابراز کرد: در عراق نوامیس مردم در بازارها به فروش می‌رسند اما شهدای ما اجازه ندادند که دست کسی به خاک و ناموس این کشور برسد، شهدا به خاک و خون غلطیدند تا ما در امنیت باشیم و ما باید از خود این بزرگواران درخواست کمک و یاری کنیم تا از راه اسلام و انقلاب خارج نشویم./1304/پ203/ب4

ارسال نظرات