۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۴۸۴۲۹

حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر اهواز برای سال تحصیلی جدید طلبه می پذیرد

خبرگزاری رسا ـ حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)، زیر نظر آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با توجه به نیاز جامعه اسلامی به پرورش نخبگان دینی در زمینه ترویج و گسترش معارف اهل بیت(ع) برای سال تحصیلی جدید طلبه می پذیرد.
حوزه علميه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز، زیر نظر آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در سال تحصیلی 95-94 از واجدان شرایط طلبه می پذیرد.

بر اساس این گزارش با توجه به این که حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز برای چهارمین سال رتبه برتر کشور و حوزه علمیه برتر کشور در عرصه پژوهش و تحقیق است.

داشتن دیپلم متوسطه یا اشتغال به تحصیل در مقطع سوم دبیرستان، به شرط قبولی در امتحانات آخر سال و برخورداری از صلاحیت های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی از شرایط لازم برای نام نویسی در حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز است.

لازم به ذکر است که نام نویسی برای حافظان حداقل یک ششم قرآنکریم یا نهجالبلاغه و فرزندانشهدا، جانبازان، آزادگان و داوطلبان مناطق محروم، از امتیاز در پذیرش برخوردار خواهند بود.

نام نویسی در حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز تا پایان روز 15 فروردین ماه 1394 ادامه دارد.

علاقه مندان به نام نویسی در حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز می توانند به پایگاه اینترنتی www.sva146.com  مراجعه و یا با شماره 33332914 061 تماس گیرند./9453/د102/ب

ارسال نظرات