۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۵۰۵۲۷
به منظور گرامیداشت مقام شهید میرحسینی؛

همایش «آسمانی ترین سردار خاک نشین» در زاهدان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش «آسمانی ترین سردار خاک نشین» با حضور سردار شفیع از فرماندهان دوران دفاع مقدس و لشکر 41 ثار الله و هم رزم شهید میرحسینی، امشب برگزرار می‌شود.
شهيد ميرحسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، همایش «آسمانی ترین سردار خاک نشین» با حضور سردار شفیع از فرماندهان دوران دفاع مقدس و لشکر 41 ثار الله و هم رزم شهید میرحسینی، امروز پنج شنبه 14 اسفند ساعت 19 در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری این همایش زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و الگوسازی برای نسل جوان و معرفی الگوهای برتر مانند شهید میر حسینی، معرفی ویژگی های شخصیتی شهید و معرفی آن به نسل جوان است.

 

در این همایش ابعاد و تعابیر شهید، از زبان هم رزمان وی با شکل متفاوت تری از سالهای گذشته بیان می شود همچنین یک نماهنگ ویژه شهید از سوی گروه موسیقی ارزشی نبض ارائه و برای نخستین بار اجرا خواهد شد.

 

گفتنی است شهید قاسم میرحسینی قائم مقام لشکر 41 ثارالله بود در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان یکی از شخصیت های استثنایی و جالب دوران دفاع مقدس یاد می کنند و سردار قاسم سلیمانی نیز در رابطه با شهید میر حسینی از ایشان به عنوان مالک اشتر به تمام معنا یاد می کنند./831/د101/ب4

ارسال نظرات