۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۵۰۵۵۷
نماینده ولی فقیه در قزوین:

شهدای روحانی همچون ستارگانی درخشان در تاریخ ماندگارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این‌که شهدای روحانی همچون ستارگانی درخشان برای همیشه تاریخ ماندگار و فراموش نشدنی هستند،‌ گفت: روحانیت همانطور که در انقلاب به رهبری امام پیشتاز بوده در جبهه هم پیشتاز بودند.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در نخستین کنگره ملی داستان نویسی روحانیت ظهر امروز 13 اسفندماه در سالن مرکزی دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره)  با قدردانی از حضور میهمانان در این کنگره نورانی گفت: باید از دست اندرکاران این ستاد و این کنگره که زحمات فراوانی در شناساندن شهدای روحانی به مردم و به ویژه نسل نوجوان وجوان دارند تشکر کنیم.

امام جمعه قزوین با بیان این‌که شهدای روحانی همچون ستارگانی درخشان برای همیشه تاریخ ماندگار و فراموش نشدنی هستند خاطرنشان کرد: روحانیت همانطور که انقلاب به رهبری امام پیشتاز بودند در جبهه هم پیشتاز بودند و امروز شهدای روحانی هستند که در این جامعه می‌درخشند.

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: امروز با توجه به اینکه دشمنان در تلاش هستند که آرمانهای والای شهدا و ارزش‌های متعالی آنها در بوته فراموشی قرار گیرد برگزاری اینگونه کنگره ها در سطح جامعه بسیار ارزشمند و ماندگار بوده و امری پسندیده است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: برگزاری اینگونه همایش‌ها می تواند زمینه ای برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس که یکی از فرازهای تاریخ پرافتخار امت اسلامی ایران است و ارزش های دینی و ملی مهمی به نمایش گذاشته می شود.

امام جمعه قزوین بیان داشت: تاریخ دفاع مقدس دارای ابعاد مختلفی بوده که هنوز این ابعاد برای مردم به ویژه جوانان به خوبی تبیین نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: امروز شهیدان تا ابد نام و یاد پر افتخارشان بر صفحه سپید روزگار و در تاریخ اندیشه ها با عزت و عظمت خواهد ماند.

در پایان این مراسم از برگزیده گان آثار داستان نویسی که 70 اثر به دبیرخانه رسیده بود که 7 اثر برگزیده شد که از سوی امام جمعه قزوین مورد تجلیل قرار گرفتند./955/پ203/ب4

ارسال نظرات