۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۲۵۱۴۴۶
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

پویایی، تکامل و نشاط انقلاب اسلامی مدیون اسلام است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری، پویایی، تکامل و نشاط انقلاب اسلامی در همه زمینه ها را مدیون اسلام دانست و گفت: به یقین صدای عزت خواهی و استقلالی که امروز در بسیاری از کشورها به پا خواسته است برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) به محوریت جمهوری اسلامی ایران است.
سردار محمدسليماني، دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر چهارمحال و بختياري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، شامگاه سه شنبه، 19 اسفندماه، در همایش ستایشگران آل الله که به همت کانون مداحان بسیج این استان در شهرکرد برگزار شد، با اشاره به این که انقلاب اسلامی زمینه ساز بسیاری از خیزش های جهانی و سرنوشت ساز بوده است و این جای افتخار دارد، گفت: این انقلاب دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده است و دشمن نیز این عظمت و جایگاه را به خوبی شناخته و به آن پی برده است.
 
وی با بیان این که خداوند سه نعمت بزرگ در اختیار این نظام قرار داده است که دیگر کشورها از آن بی بهره هستند، ابراز داشت: نخستین نعمتی که خداوند به نظام جمهوری اسلامی بخشیده است، نعمت برخورداری از اسلام و ارزش های اسلامی است که سبب کمال این انقلاب و رسیدن به جایگاه های رفیع شده است.
 
محمدسلیمانی، پویایی، تکامل و نشاط انقلاب اسلامی در همه زمینه ها را مدیون اسلام دانست و ابراز داشت: به یقین صدای عزت خواهی و استقلالی که امروز در بسیاری از کشورها به پا خواسته است برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) به محوریت جمهوری اسلامی ایران است.
 
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، نعمت ملت را دومین نعمتی دانست که خداوند به این انقلاب عطا کرده است و اظهار داشت: اگر این انقلاب در 36 سال گذشته عمر خود توانسته است در مقابل تهدیدات دشمنان و جنگ سخت و نرم آن ها ایستادگی کند، به خاطر داشتن ملتی مقاوم و فهیم است که دیگر کشورها از این نعمت بهره ای نبرده اند و باید قدر آن ها را دانست.
 
این مقام مسؤول، وفاداری، بصیرت، ولایت‎مداری، مقاومت و همیشه در صحنه بودن را مهم ترین ویژگی ملت ایران دانست و گفت: به یقین مردم این مملکت، از مردم زمان پیامبر و سایر انبیاء بهتر هستند و تشکیل چنین حکومتی آرزوی دیرینه انبیاء الهی بوده است که هیچ گاه تحقق نیافت.
 
وی ولایت فقیه را سومین نعمت و لطف خداوند به این نظام و انقلاب بیان کرد و ابراز داشت: اگر اسلام ما اسلام ناب محمدی(ص) است و مردم این انقلاب هم زبان زد خاص و عام هستند، همه این ها در پرتو ولایت فقیه معنا و تجلی پیدا می کنند.
 
محمدسلیمانی، پیشرفت و اقتدار انقلاب را مدیون ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: اگر می بینیم که بسیاری از انقلاب های منطقه به ثمر نمی نشیند و شکل نمی گیرد به خاطر آن است که از نعمت ولایت فقیه محروم هستند و این نعمتی است که خداوند به نظام جمهوری اسلامی ارزانی داشته است.
 
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که راه برد نظام هر ساله از سوی رهبر فرزانه انقلاب تشریح می شود که اگر مسؤولان بر مبنای آن راه کارها حرکت کنند؛ به یقین در کشور مشکلی به وجود نخواهد آمد، اظهار داشت: امروز برای جهان اسلام سه راهکار بنیادی ترسیم شده است که در سایه تحلیل و عمل به این راه بردها، کشورهای اسلامی به بالاترین جایگاه ها خواهند رسید.
 
این مقام مسؤول، نگاه همراه با بصیرت و ژرف اندیشی را نخستین راه کار و لازمه پیشرفت و ترقی بیان کرد و افزود: اگر ما دشمن شناس خوبی بودیم و در شناخت عنصر زمان و مکان درست عمل کردیم، به یقین دچار گمراهی و سردرگمی نخواهیم شد.
 
وی با اشاره به قیام توابین و ضعف آن ها در شناخت عنصر زمان و مکان، خاطرنشان کرد: اگر چه توابین هم به خون خواهی امام حسین(ع) قیام کردند و همگی به شهادت رسیدند اما امروز کسی از قیام آن ها یاد نمی کند و این تنها قیام عاشورا است که در دل ها و یادها زنده است و زنده خواهد ماند.
 
محمدسلیمانی، اتحاد و همدلی مسلمانان را دومین راه برد امروز جهان اسلام بیان کرد و گفت: وحدت مهم ترین نیاز امروز جهان اسلام است که دشمن از هر فرصتی و با استفاده از همه توان و امکانات خود برای بر هم زدن آن استفاده می کند.
 
وی، رهبر فرزانه و انقلاب اسلامی را سکان داران وحدت امروز جهان اسلام دانست و ابراز داشت: تشکیل گروهک تروریستی و به ظاهر اسلامی داعش، از سوی آمریکا برای بر هم زدن این اتحاد و تفرقه بین شیعه و سنی است که باید نسبت به این جریان ها کاملا بیدار بود و نگذاشت دشمن به اهداف شوم خود برسد.
 
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در پایان معرفی اسلام حقیقی را سومین نیاز امروز جهان اسلام بیان کرد و گفت: دعوت جوانان اروپا و آمریکای شمالی به حقانیت اسلام ناب محمدی(ص) از سوی رهبر فرزانه انقلاب در این راستا بود که امروز این رسالت بر دوش تک تک مسلمانان گذاشته شده است و همه باید به این مهم توجه داشته باشند./9457/پ202/ب2
ارسال نظرات