۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۵۳۵۲۰
وحدانی‌فر در نشست‌خبری بسیج دانشجویی:

دستگاه دیپلماسی تمام ظرفیت خود را برای توقف فوری حملات به یمن بکار گیرد

خبرگزاری رسا_ عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران گفت: از دولت جمهوری اسلامی ایران و همچنین وزارت امور خارجه خواستاریم تا تلاش خود را در محکومیت و توقف جنایات آل سعود در یمن انجام دهد.
حمله به يمن

 گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، سید عباس وحدانی‌فر عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران که ظهر امروز در نشست خبری بسیج دانشجویی شش دانشگاه بزرگ تهران که با عنوان سفر رییس جمهور ترکیه، توافقات هسته ای و جنایات عربستان سعودی در لانه جاسوسی برگزار شد،اظهار داشت: حمله وحشیانه عربستان به یمن را محکوم می‌کنیم چرا که آنچه در یمن در حال رخ دادن است تنها یک دخالت متجاوزانه در امور داخلی یمن و سرکوب ملت و انقلاب یمن است.

وی افزود: اقدامات عربستان در حمله به یمن بر خلاف مبانی ابتدایی دموکراسی است چرا که حمله به منازل مسکونی و افراد غیرنظامی همچنین محموله‌های مواد غذایی و اردوگاه آوارگان یمنی از جمله عمل وحشیانه عربستان در حمله به مردم مظلوم یمن است.

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران با اشاره به مسأله فلسطین، خاطرنشان کرد: ملل اسلامی نباید فراموش کنند که مسأله اصلی جهان اسلام  همچنان آزادی قدس شریف است و اگر همت کشورهای ده‌گانه ائتلاف به جای ایجاد درگیری و نزاع خون‌بار و برادرکشی در کشورهای اسلامی صرف محو رژیم‌صهیونیستی می‌شد به طور قطع رنگی از اسرائیل در صحنه جغرافیایی جهان باقی نمی‌ماند.

وحدانی‌فر با مخاطب قرار دادن ملل اسلامی در حمایت از مردم مظلوم یمن، تصریح کرد: از ملل مسلمان کشورهای اسلامی در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات کشورهای مرتجع می‌خواهیم که به پا خیزند و از ملت یمن در این جنگ نابرابر و تجاوز وحشیانه حمایت و پشتیبانی کنند همچنین از دولت و وزارت امور خارجه کشورمان خواستاریم تا تلاش خود را در باب محکومیت و توقف این جنایات در یمن انجام دهند و نیز از وزارت بهداشت خواستاریم که کمک‌های درمانی خود را به یمن افزایش دهد. /806/پ203/ج

 

ارسال نظرات