۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۵۳۶۳۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران ذره ای از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نمی کند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ملت ایران ذره ای از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نمی کند، گفت: داشتن انرژی هسته ای به عنوان امری اساسی و ضروری است که برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای پیشرفت و توسعه علمی می تواند ثمربخش باشد.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای، گفت: دستیابی به موضوع هسته ای یکی از دستاوردها و افتخارات ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود: دانشمندان جوان کشورمان با پیشرفت و تلاش ثابت کردند می توانند در عرصه های علم و فناوری گام های بزرگی برداشته و زمینه تحقق انرژی صلح آمیز هسته ای را در کشورمان فراهم کنند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که موضوع هسته ای از جمله حقوق مسلم ملت ایران است، بیان داشت: نظام اسلامی هیچ گاه به دنبال داشتن سلاح هسته ای نبوده و مقام معظم رهبری نیز بر این امر تاکید دارند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ملت ایران ذره ای از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نمی کند، تصریح کرد: داشتن انرژی هسته ای به عنوان امری اساسی و ضروری است که برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای پیشرفت و توسعه علمی می تواند ثمربخش باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: نظام مقدس جمهوری ااسلامی امروز توانسته است به جایگاه ارزشمندی دست پیدا کند که الگو و حامی برای کشورهای آزادی خواه جهان باشد.

 

وی با تاکید بر این که تهدیدها و تحریم های دشمنان تاثیری در اراده و ایمان والای ملت ایران ندارد، بیان داشت: ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی همواره بر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی با قوت و قدرت ایستاده است.


امام جمعه آمل، خاطرنشان کرد: در مذاکرات هسته ای توانستیم عزت و عظمت خود را به همگان نشان داده و با در موضوع هسته ای توانمندی خود را به اثبات برسانیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که تحقق موفقیت های هسته ای نیازمند توجه بیشتر و بهره گیری از رهنمودهای گرانقدر مقام معظم رهبری است، گفت: باید تلاش کنیم تا تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب را به بهترین نحو ممکن اجرایی کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، تصریح کرد: استمرار عزت و عظمت نظام اسلامی در گرو حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و همدلی و همزبانی دولت و ملت است که باید به بهترین صورت ممکن آن را در جامعه نهادینه کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات