۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۲۵۸۳۶۶

بیش از 2500 نفر در شهرستان بوشهر معتکف شدند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از معتکف شدن ۲۵۳۳ نفر در مساجد شهرستان بوشهر خبر داد.
حسين اديبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حسین ادیبی کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، در حاشیه بازدید از مراسم معنوی اعتکاف در مسجد سید مصطفی خمینی، ضمن تبریک ولادت حضرت امام علی (ع) و فرا رسیدن ایام البیض بر لزوم برنامه ریزی برای استفاده بهینه معتکفان از این ایام مبارک و انسان ساز تاکید کرد.


کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در ایام اعتکاف امسال که از شنبه 12 اردیبهشت 94 آغاز شده است، در شهرستان بوشهر تعداد 2533 نفر در مراسم اعتکاف شرکت داشته اند.

وی اضافه کرد: اعتکاف امسال در سطح شهرستان بوشهر در 30 مسجد در حال برگزاری است و با همکاری مسؤولان ارشد استانی زمینه برگزاری مراسم اعتکاف امسال به نحو مناسب فراهم شده است.


ادیبی با اشاره به بافت جمعیتی شرکت کنندگان در اعتکاف امسال، تصریح کرد: تعداد 1792 نفر از معتکفان امسال را بانوان تشکیل داده و 741 معتکف مرد هم از مراسم اعتکاف امسال در سطح شهرستان بوشهر استقبال کرده اند./846/پ203/ب4

ارسال نظرات