۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۵۸۴۳۷
امام جمعه ارومیه:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهرم‌های مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ترویج فرهنگ شهید و شهادت و زنده نگه‌ داشتن این مهم یکی از اهرم‌ها و ابزارهای قدرت و مقاومت است.
ديدار امام جمعه اروميه با قائم مقام بنياد شهيد کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار کرد: جا دارد در مجموعه بنیاد شهد و امور ایثارگران بیشتر کار شود تا برای نسل سوم انقلاب روحیه و فداکاری شهید و ایثارگران تبیین شود.

 

وی اظهار کرد: باید ترویج فرهنگ شهید و شهادت و زنده نگه ‌داشتن این مهم را یکی از اهرم‌ها و ابزارهای قدرت و مقاومت بدانیم.

 


امام جمعه ارومیه تاکید کرد: باید کاری شود که برای نسل سوم انقلاب کارهایی که در طول هشت سال دفاع مقدس شده، بیان شود.

 

استاد برجسته حوزه و دانشگاه اظهار داشت: آنچه که به پیشرفت کشور عزیزمان کمک کرده است عنایت خداوند تبارک و تعالی، توجهات حضرت ولی عصر(عج) رهنمودهای رهبری و همین روحیه و انگیزه جهادی خواهد بود که در اوایل انقلاب و طول دوران هشت سال دفاع مقدس مشاهده شد.


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی افزود: مسأله کمبود اعتبارات را حل کنید تا مسأله نارضایتی پیش نیاید و باید جوابگوی خانواده ایثارگران و شهدا باشیم.

 

وی خواستار حفظ عزت و احترام خانواده شهدا و ایثارگران شد و تأکید کرد: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران حق آنها است که دشمن با تبلیغات فراوان سعی می کند تفکر مردم را به سوی امتیاز دادن به خانواده شهدا سوق دهد.

 

گفتنی است، دیدار حجت الاسلام والمسلمین قریشی با قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات