۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۵۹۵۲۳
همزمان با سراسر کشور؛

آزمون پذیرش مراکز تخصصی حوزه علمیه در آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سراسر کشور، آزمون پذیرش مراکز تخصصی حوزه علمیه در شهرستان آمل برگزار شد.
برگزاري آزمون

حجت الاسلام نورالله براری، معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، افزود: آزمون سراسری پذیرش مراکز تخصصی حوزوی در حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار شد.


وی، تصریح کرد: این آزمون در صبح روز جمعه با حضور 77 نفر از شرکت کنندگان و همزمان با سراسر کشور در این حوزه علمیه صورت گرفت.


حجت الاسلام براری، خاطرنشان کرد: آزمون پذیرش مراکز تخصصی حوزوی در حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در مقطع کارشناسی ارشد و رشته های تفسیر و کلام با حضور متقاضیان برگزار شده است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که حوزه های علمیه می توانند نقش والایی در معرفت افزایی جامعه داشته باشند، افزود: باید از ظرفیت ارزنده طلاب و روحانیان در راستای ترویج ارزش های ارزنده اسلامی و تبیین سیره نورانی اهل بیت معصومان(ع) به بهترین نحو ممکن بهره برداری شود.


معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به این که حوزه‌های علمیه در تاریخ از جایگاه والایی برخودار بوده‌اند، تصریح کرد: حوزه و روحانیت امروز به عنوان ادامه دهندگان مسیر ائمه معصومان(ع) نقش مهمی در ترویج اسلام ناب بر عهده دارند.


حجت الاسلام براری، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه به عنوان یکی از بازوان اصلی انقلاب و نظام رسالت سنگینی در پرورش شخصیت های برجسته بر عهده دارد.


معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل، حوزه و روحانیت را پیشگامان اصلی ترویج اندیشه های ناب دینی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت آگاه همواره در مسیر تقویت اسلام ناب گام برداشته است./1314/ت303/ب4

ارسال نظرات