۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۵۹۵۹۲
نماینده ولی فقیه در قزوین:

مسؤولان آمریکایی نباید با زبان تهدید با ایران صحبت کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قزوین گفت: مسؤولان آمریکایی نباید با زبان تهدید با ملت با عظمت ایران صحبت کنند و باید این نکته را مد نظر قرار دهند، در صورتی که گزینه نظامی در قبال ایران را عملی کنند، عواقب جبران‌ناپذیری در انتظار دولت آمریکا است.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني،امام جمعه قزوين حجت الاسلام والمسلمين عابديني، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجد النبی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دولت‌ها و مردم کشورهای اسلامی نباید از هرگونه حمایت‌های مادی و معنوی به مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن دریغ کنند.

 

مسؤولان آمریکایی نباید با زبان تهدید با ایران صحبت کنند

 

امام جمعه قزوین با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرهنگیان نمونه کشور باید چراغ راه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای قرار گیرد، افزود: مسؤولان آمریکایی نباید با زبان تهدید با ملت با عظمت ایران صحبت کنند و باید این نکته را مد نظر قرار دهند، در صورتی که گزینه نظامی در قبال ایران را عملی کنند، عواقب جبران‌ناپذیری در انتظار دولت آمریکا است.

 

این استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: دولت آمریکا باید بداند که اگر اساس مذاکره را با زورگویی و تهدید به گزینه نظامی بنا نهد، آن کشوری که زیان خواهد دید آمریکا است.

 

وی تهدیدات آمریکا را شیوه ای نخ نما دانست و اظهار کرد: بدانید که دوره بزن دررو گذشته و اگر بنا باشد دست از پا خطا کنید ملت ایران تا آخر تعقیبتان می کند و شما را به خاک مذلت می نشاند.

 

 

وظیفه هر مسلمانی است که از مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن حمایت کند

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این‌که وظیفه هر مسلمانی است که از مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن حمایت کند، عنوان کرد: رژیم منحوس آل سعود با جنایاتی که در یمن صورت داده، وجهه بین‌المللی خود را خدشه‌دار کرده است و به زودی آل سعود طعم تلخ شکست را می‌چشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی عنوان کرد: در سالروز آزادسازی هویزه هستیم و مردم غیور این منطقه با مقاومت جانانه خود توانستند، شکست را به رژیم بعثی عراق تحمیل کنند و موجبات آزادسازی هویزه را فراهم کردند و به لطف پروردگارمتعال و روحیه تسلیم نشدنی رزمندگان اسلام هویزه آزاد شد.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به این‌که افرادی که از بیماران خاص و صعب‌العلاج پرستاری می‌کنند از جایگاه والایی نزد پروردگار متعال برخوردار هستند، بیان کرد: خدمت به بیماران خاص و صعب‌العلاج اجر معنوی فراوانی دارد و افرادی که بدون هیچ چشمداشتی به این مریضان خدمت می‌کنند، از بندگان مخلص خدا هستند و در جهت رضایت و خشنودی حق تعالی گام برمی‌دارند.

 

اصل عزتمندی و حفظ اقتدار در مذاکرات هسته‌ای بسیار مهم است

 

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان باید همچنان بیانات رهبری را که اخیرا نیز در جمع معلمان کشور ایراد شد، سرلوحه و چراغ هدایت قرار دهد، چرا که مواضع معظم‌له درخصوص مسایل هسته‌ای روشن، صریح و حساس است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: اصل عزتمندی و حفظ اقتدار در مذاکرات هسته‌ای از جمله مواردی است که رهبری به آن تاکید داشته و مذاکره‌کنندگان هسته‌ای کشورمان نیز باید آن را مدنظر قرار دهند.

 

امام جمعه قزوین ابراز کرد: همانطور که رهبری از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای حمایت خودشان را اعلام کرده و بارها هشدار دادند که طرف مقابل طرف قابل اطمینانی نیست، باید تیم مذاکره‌کننده نیز این هشدارها را جدی بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به خواستار مردمی بیان داشت: امروز رهبری، قرآن،‌ مردم، بسیجیان، خانواده شهدا و اقشار ملت ایران از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای می‌خواهند تا اقتدار، عظمت،‌ عزت وسرافزاری ایران اسلامی در مذاکرات حفظ شود و باید بدانیم تا هنگامی که گام‌هایمان با اتکای به خداوند برداشته می‌شود با قدرت سخن خواهیم گفت.

 

استکبارگران باید بدانند که ملت ایران ترسی از ارعاب و تهدیدهای آنها ندارند

 

خطیب این هفته شهر قزوین تاکید کرد: استکبارگران باید بدانند که ملت ایران ترسی از ارعاب و تهدیدهای آنها ندارند و اگر آنها با زبان تهدید صحبت کنند ملت ایران نیز هیمنه پوشالی آنها را خواهد شکست. چرا که این ملت اهل شعار نبوده و این بار شکستی سخت‌تر از افغانستان، عراق و سوریه را به کام مستکبران می‌کشاند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان با مطلوب برشمردن مانور الی‌بیت‌المقدس 3 که در قزوین در حال برگزاری است، عنوان کرد: حفظ آمادگی نظامی در همه شرایط باید مورد توجه قرار گیرد و این رزمایش باصلابت نشان از آمادگی نیروهای بسیجی در استان قزوین دارد./955/پ202/ب4

ارسال نظرات